سفارش تبلیغ
صبا ویژن


[ یکشنبه 89/5/10 ] [ 10:17 صبح ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]
          

.: Weblog Themes By WeblogSkin :.

قرآن بیان جاودان


متیو فلامینی به فابرگاس توصیه کرد به حرف دلش گوش دهد و به بارسلونا بپیوندد.


 

 فلامینی که چندین سال در کنار فابرگاس در ترکیب تیم آرسنال بازی می‌کرده است، به همبازی سابقش توصیه کرد با کنار گذاشتن تمام مسائل تنها به خواسته قلبی‌اش عمل کند.


در حالی که بارسلونا از مدت‌ها برای به خدمت گرفتن سسک فابرگاس با باشگاه آرسنال وارد مذاکره شده است، آرسن ونگر سرمربی توپچی‌ها که بشدت با جدایی کاپیتانش مخالفت می‌کند، روز جمعه اعلام کرد فابرگاس فصل آینده هم با لباس آرسنال توپ خواهد زد.

پیش از این سسک فابرگاس آشکارا از علاقه‌اش برای پیوستن به بارسلونا خبر داده بود اما تاکید کرده بود قصد ندارد تصمیمی بگیرد که ونگر و هواداران آزرده خاطر شوند.

فلامینی در گفت‌وگو با آسوشیتدپرس عنوان کرد: می‌خواهم به سسک بگویم روی خواسته دلش پا نگذارد و در تصمیمش مردد نباشد. البته تصمیم درباره‌ی انتقال‌های اینچنینی کاملا شخصی است و من نمی‌توانم در کار او دخالت کنم اما تنها می‌توانم به او بگویم به ندرت پیش می‌آید بازیکنی که به خواسته دلش عمل می‌کند، پشیمان شود.

فلامینی در ادامه افزود: فابرگاس هر تصمیمی بگیرد از او حمایت می‌کنم. فقط امیدوارم تصمیمی بگیرد که بعدا پشیمان نشود.

متیو فلامینی که به همراه میلان در پایان هفته جاری در ورزشگاه امارات مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد درباره جدایی‌اش از جمع توپچی‌ها گفت: از اینکه آرسنال را ترک کردم به هیچ وجه پشیمان نیستم. حتی می‌توانستم در دیگر تیم‌های لیگ برتری مانند استون ویلا و نیوکاسل بازی کنم اما چون دوست داشتم در فضای متفاوت فوتبال بازی کنم، سری A را انتخاب کردم.

هافبک میلان در پایان درباره‌ی شرایطش در فصل جدید گفت: امیدوارم این فصل در بازی‌های بیشتری به میدان بروم و فصل موفقی در پیش رو داشته باشم. از شرایطم در ایتالیا راضی هستم و می‌خواهم از فوتبال بازی کردن لذت ببرم. 


[ یکشنبه 89/5/10 ] [ 10:22 صبح ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]


هافبک تازه وارد رئال مادرید هفتمین آلمانی است که در تاریخ این باشگاه پیراهن تیم اول پایتخت را بر تن می‌کند.


 

 سامی خدیرا 23 ساله دیروز رسما با قراردادی 5 ساله به رئال مادرید پیوست. مبلغ قرارداد وی مبهم است و در برخی منابع هر فصل 8 میلیون یورو و در برخی منابع هر فصل 12 میلیون یورو اعلام شده است.

 این در حالی است که از سه هفته پیش انتقال خدیرا به رئال مادرید قطعی شده بود و خبر عقد قرارداد 5 ساله وی با پرافتخارترین تیم باشگاهی جهان چندان برای مردم پایتخت اسپانیا تازگی نداشت. 
 اصرار خدیرا برای گذراندن تمام تعطیلات در کنار نامزد خود و پنهان کاری های وکیلش باعث شد این انتقال طول بکشد.

 خدیرا فردا به مادرید سفر خواهد کرد و با پرواز اختصاصی باشگاه رئال مادرید راهی آمریکا می‌شود تا به تمرینات تیمش در لس آنجلس ملحق شود.

 وی پس از نتزر، برایتنر، شوستر، اشتایلایک، ایلگنر و متسلدر هفتمین آلمانی تاریخ رئال مادرید اسپانیا محسوب می‌شود.


[ یکشنبه 89/5/10 ] [ 10:21 صبح ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]


مهاجم برزیلی میلان ایتالیا قرارداد خود را تا پایان سال 2014 تمدید می‌کند.


 

 

  به نقل از توتو اسپورت ایتالیا، روبرتو ده‌آسیس، برادر و وکیل رونالدینیو عنوان کرد: رونالدینیو به زودی قراردادش را با میلان تا پایان سال 2014 میلادی تمدید می‌کند.
این در حالیست که این بازیکن پر حاشیه پس از تعطیلات تابستانی که برای او با توجه به غیبت در جام جهانی بسیار طولانی و دوست داشتنی بوده با حداقل 8 کیلوگرم اضافه وزن وارد تمرینات تیمی شده‌است.
رونالدینیو در این خصوص گفته است: به میلان پایبندم و مشکل مالی در این میان وجود ندارد. اضافه وزن من نیز به زودی حل می‌شود و مطمئن باشید که در فصل آینده با تمام وجود در خدمت میلان خواهم بود.


[ یکشنبه 89/5/10 ] [ 10:20 صبح ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]


بازیساز تیم بارسلونا و تیم ملی فوتبال اسپانیا به عنوان ستاره اصلی بازی فیفا 2011 انتخاب شد.


 

 

  به نقل از مارکا اسپانیا، آندرس اینیستا نقش بسیار پررنگی در قهرمانی اسپانیا در جام جهانی نوزدهم داشت و موفقیت‌های اخیر بارسا نیز تا حد زیادی به درخشش این بازیکن بزرگ مربوط می‌شود.
وی در بازی به روز شده فیفا 2011 که از هفته آینده در بازار بازی‌های کامپیوتری عرضه می‌شود، به عنوان تک ستاره و آغاز‌گر این نرم افزار انتخاب شده است.
در فیفا 2011 تیم ملی آفریقای جنوبی به عنوان میزبان موفق جام نوزدهم با قدرت بیشتر و ویژگی‌های بهتری حضور دارد. 


[ یکشنبه 89/5/10 ] [ 10:20 صبح ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]


هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ باشگاهی کره‌جنوبی(کی‌لیگ) با توقف پوهانگ‌استیلرز و تداوم ناکامی‌های این تیم برگزار شد.


 

  در این هفته از مسابقات پوهانگ استیلرز یکی از 4 نماینده صعود کرده کره‌جنوبی به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و حریف ذوب‌آهن ایران در این مرحله، در خانه چوننام دراگونز به نتیجه تساوی 2 بر 2 تن داد تا با یک پله سقوط در رده سیزدهم قرار گیرد و همچنان به روند ناکامی خود در کی‌لیگ ادامه دهد.

 گل‌های این دیدار را ایندو در دقیقه 8 و آدریانو چووا در دقیقه 56 برای چوننام به ثمر رساندند و گل‌های پوهانگ نیز توسط هیون سئول 60 و هیون ریو 63 به ثمر رسید.

 ناکامی‌های پر افتخارترین تیم آسیا در شرایطی است که این تیم در لیگ کشورش تا پایان هفته پانزدهم فقط توانسته 2 پیروزی را کسب کند و با 6 تساوی و 7 باخت در رده سیزدهم جدول پانزده‌تیمی کی‌لیگ قرار گرفته است.

 *نتایج سایر دیدارها به شرح زیر است: 
چونبوک موتورز 2 - بوسان پارک یک 
سئونگ نام ایلهوا یک - دائه‌جو 3 
گیونگ نام 3 - اینچون یونایتد 2 
اولسان 2 - دائه‌جون سیتیزن صفر 
سوان بلووینگز 2 - گوانگجو صفر 
سئول 2 - جه‌جو یونایتد صفر

 *جدول رده‌بندی: 
1-سئول، 14 بازی، 30 امتیاز 
2-چونبوک موتورز، 14 بازی، 28 امتیاز 
3-جه‌جو یونایتد، 14 بازی، 28 امتیاز 

 


[ یکشنبه 89/5/10 ] [ 10:19 صبح ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]


دیدار دوستانه‌ی تیم‌های میلان و آرسنال با نتیجه‌ی تساوی به پایان رسید.


 

  شنبه شب دیدارهای دوستانه زیادی در اروپا انجام شد و تیم‌های حاضر در لیگ‌های اروپایی با انجام بازی‌های تدارکاتی برای آغاز فصل جدید فوتبال آماده شدند.

 در مهمترین دیدار آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان میلان بود که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. "چاماخ" مهاجم تازه وارد آرسنال تک گل توپچی‌ها را در نیمه نخست به ثمر رساند، پاتو در نیمه دوم گل خورده را جبران کرد و بازی در پایان با همین نتیجه خاتمه یافت.

در دیگر دیدارهای مهم نتایج زیر به دست آمد:

شالکه 2- هامبورگ یک

فاینورد 3- استون ویلا یک

سلتیک 2- لیون 2

والنسیا 2- هانوفر یک

نیوکاسل 2- آیندهوون 2

رم یک – بوردو یک

 


[ یکشنبه 89/5/10 ] [ 10:18 صبح ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]


مهاجم متعصب اسپانیول زیر قول خود زد و با رئال سوسیه‌داد قرارداد بست.


 

  رائول تامودو کاپیتان سابق اسپانیول کاتالونیا که در پایان فصل گذشته برای همیشه از دنیای فوتبال و تیم اول و آخر خود، اسپانیول خداحافظی کرده بود روز گذشته با باشگاه رئال سوسیه‌داد قرارداد بست.

 بسیاری از کارشناسان قدیمی فوتبال اسپانیا معتقد بودند که هر دو رائول لالیگا در پایان فصل گذشته برای همیشه خداحافظی کرده و در تاریخ باشگاه خود جاودانه می‌شوند ولی هم رائول گونسالس(با پیوستن به شالکه) و هم رائول تامودو ماجرای تعصب و یکرنگی خود را زیر سوال بردند. 

 

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 58756