سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قرآن بیان جاودان

دارای شباهت بسیار با خود بنزما

 

دانلود


[ سه شنبه 90/12/23 ] [ 3:39 عصر ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]

کفش جدید،توپ جدید و ...

دانلود


[ سه شنبه 90/12/23 ] [ 3:36 عصر ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]

 

به همراه افکت زمین برفی

 

 

دانلود


[ سه شنبه 90/12/23 ] [ 3:29 عصر ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]

برنامه ای برای ویرایش بازیکن ها و تیم ها از قبیل اسم.شماره.لباس.تخصص بازیکنان.لوگو تیم ها.قدرت و ...

دانلود


[ سه شنبه 90/12/23 ] [ 3:24 عصر ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]

مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از رویانیان گفت: از مدیرعامل پرسپولیس می‌خواهم مراقب حرف زدنش باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی فتح‌الله‌زاده در حاشیه نخستین همایش مدیران باشگاه‌های خصوصی کشور گفت: این یک امر مهم است و من خوشحال هستم که وزیر ورزش به این امر توجه کردند. فوتبال امروز یک صنعت پر درآمد، پر سود و در عین حال پر مخاطب است. برای اینکه از صحنه‌های جهانی عقب نمانیم باید به این مقوله توجه زیادی کنیم.
وی در پاسخ به این سؤال که هنوز دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خصوصی‌ نشده‌اند اظهار داشت: سنگ بزرگ علامت نزدن است. حدود 16 - 15 سال است در این مورد صحبت می‌‌شود اما هنوز کاری صورت نگرفته است. فکر می‌کنم به جای اینکه آنها را واگذار کنیم بخشی از آن را واگذار کنیم تا کم‌کم به طور کامل در بخش خصوصی قرار بگیرند.
فتح‌الله‌زاده اضافه کرد: یک روز استقلال و پرسپولیسی داشتیم که یک ایران پشت آن بود اما امروز تجزیه و تحلیل شده‌ایم. به جای اینکه تیم‌های دیگر را به سطح این دو تیم برسانیم استقلال و پرسپولس را در سطح تیم‌های دیگر برده‌ایم و این در فوتبال ما خوشایند نیست.
فتح‌الله‌زاده درباره اینکه پیش از این گفته بود اگر استقلال خصوصی شود قطعا با تدابیری که دارد می‌تواند یکی از بهترین باشگاه‌ها در سطح آسیا باشد و آیا می‌توان به این هدف رسید تصریح کرد: نه؛ من چشم‌انداز خوبی نمی‌بیینم. حتی ما واگذاری را پیشکش کرده‌ایم و گفتیم شما 10 سال با ما قرارداد ببندید و این امتیاز برای شما اما 10 سال اختیارات را به ما بدهید و من قول می‌دهم قبل از 10 سال استقلال صاحب استادیوم شود. این پتانسیل وجود دارد اما وقتی نمی‌دانیم یک سال هستیم یا دو سال نمی‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم. این برنامه‌ریزی نبودن و باری به هر جهت بودن توان باشگاه‌ها را کاهش می‌دهد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا همکاری نکردن برای خصوصی شدن از سوی وزارت ورزش است یا مجلس گفت: مجموعه سلسله کارهایی وجود دارد که مختص یک جا نیست. در مجموع این اراده وجود ندارد تا این دو باشگاه به سرانجام برسد. یک مجموعه همدل لازم است تا استقلال و پرسپولیس به سرانجام برسند.
به گزارش فارس مدیرعامل استقلال در ادامه درباره اینکه کفاشیان گفته فتح‌الله‌زاده و قریب برای چهار سال آینده تلاش کنند عنوان کرد: کفاشیان چنین حرفی نزده است. من اصلا قرار نبود کاندیدا شوم. کفاشیان گفته فتح‌الله زاده برای ریاست فدراسیون مستعد است ولی به احترام من نیامد اما رای خوبی داشت و من هم به حرمت پیشکسوتان شرکت نکردم. امیدوارم دوستان تلاش کنند رئیس خوبی انتخاب شود.
فتح‌الله زاده درباره انتخابات فدراسیون فوتبال یادآور شد: همه حق دارند کاندیدا شوند. هنوز به ریزه‌کاری‌ها آشنا نیستیم و معتقدم در سال‌های آینده حتی هیئت‌ها کاندیدا معرفی خواهند کرد. دوستان نباید به سمت حاشیه‌های سیاسی بروند. ما ورزشی هستیم و باید خصلت پهلوانی را حفظ کنیم. نباید افراد یکدیگر را تخریب کنند و کسی هم که رای آورد به او کمک کنیم. اگر کسی هم رای نیاورد این شکست نیست.
فتح‌الله زاده درباره عدم حضور تیموریان و جباری در آسیا گفت: متأسفانه به جای اینکه در مصاف آسیایی حمایت شویم شایعات عجیبی می‌شنویم و این درست نیست. بعضی از دوستان به این امر دامن می‌زنند که ما دوپینگی بوده‌ایم و بازی‌ها را برده‌ایم اما باید بگویم ما یک بازی نبرده‌ایم بلکه 4 دربی برده‌ایم آیا در آنها هم دوپینگی بوده‌ایم؟ شما که در رده هشتم جدول هستید! همه تیم‌هایی که شما را برده‌اند دوپینگ کرده‌اند؟ اینها حرف‌های خوبی نیست.
وی افزود: رویانیان صحبت‌های خوبی را مطرح نکرد. من حرمت نگه می‌دارم و این را به حساب دوره آموزشی وی می‌گذارم چرا که در دوره آموزشی چنین خطاهایی وجود دارد. شما هم بازیکنی که خریده‌اید دوپینگی است، پس چرا خریده‌اید؟ شما پولادی را کنار بگذارید، ما هم امیرآبادی را کنار می‌گذاریم.
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: یک سری از مکمل‌هایی وجود دارند که فیفا اجازه می‌دهد بازیکنان از آن استفاده کنند. متأسفانه در بعضی از این مکمل‌های مجاز مقداری آلودگی از برخی مواد نیروزا وجود دارد. ما 4 بار پرسپولیس را برده‌ایم و هر 4 بار هم تست دوپینگ انجام داده‌ایم. در هیچ دوره‌ای با انصاری فرد، عابدینی، غمخوار و کاشانی تنش‌ نداشتم. از رویانیان تقاضا می‌کنم فرهنگی‌تر برخورد کند و مواظب صحبت‌هایش باشد.
فتح‌الله زاده همچنین درباره حمایت از گزینه‌های انتخابات فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تا یک ماه پیش هیچ فکری برای گزینه‌های دیگر نداشتم. همه متفق القول بودیم کفاشیان مناسب است و می‌تواند این کار را ادامه دهد تا اینکه دوستانم عزیز محمدی و قریب ثبت‌نام کردند. حالا فکر کنید که هر سه دوستم کاندیدا شدند، من باید چه کنم؟ امیدوارم هر سه تلاش کنند و مجمع به هر فردی رای دهد از او حمایت خواهیم کرد.
فتح‌الله‌زاده درباره اینکه گفته می‌شود با او تماس گرفته و صحبت‌های پشت پرده شده گفت: من مدیر باشگاهی هستم که حکمم را وزیر داده و قاعدتا باید با من تماس بگیرند اما تاکنون هیچ تماسی نداشته‌ام و چیزی به من گفته‌اند. اینها جو سازی است. وزارت ورزش هم درست است کاندیدا معرفی کرده اما به دنبال افراد نیست که با آنها تماس بگیرد.
وی همچنین درباره اینکه گفته می‌شود قریب قرار است مدیرعامل باشگاه استقلال را در سال آینده داشته باشد تصریح کرد: من چیزی نشنیده‌ام. قریب از دوستان خوبم است و خوشحال می‌شوم به جای من کار را ادامه بدهد.اگر واقعا وزارت ورزش این کار را کرده باشد مشکلی ندارم. قریب گزینه خوبی است. اگر در فدراسیون فوتبال نتوانست موفق شود گزینه خوبی برای استقلال است و من استقبال می‌کنم.

 


[ چهارشنبه 90/12/10 ] [ 10:6 صبح ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]

مهاجم تیم فوتبال استقلال به دلیل آسیب دیدگی به صورت اختصاصی تمرین کرد.

 

تمرین امروز استقلال از ساعت 16:30 در ورزشگاه دستگردی آغاز شد.

* به غیر از ملی پوشان، تیموریان و جباری به دلیل مصدومیت غایب بودند.

*مظلومی قبل از تمرین برای بازیکنان صحبت کرد.

*یرکوویچ به دلیل آسیب دیدگی با پزشک تیم تمرین کرد. وی از ناحیه مچ پا آسیب دیده است. این بازیکن طبق گفته اکبر رضایی پزشک استقلال مشکل جدی ندارد.

* 8 تماشاگر در تمرین حضور داشتند.

* بازیکنان در قالب دو گروه سبز و آبی بازی کردند و هر از گاهی هنکه برای بازیکنان صحبت می کرد. در مرحله دوم بازیکنان استقلال به سانتر از جناحین پرداختند. هنکه که روز گذشته آبی پوشان را تمرین نداده بود امروز نقش پررنگی در تمرینات داشت.

* بازیکنان استقلال از صحبت های محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس در خصوص دوپینگ آنها ناراحت بودند و اعتقاد داشتند وی نباید این صحبت ها را مطرح می کرده است.

* فردا شب آخرین روز اردوی آبی پوشان در هتل استقلال خواهد بود. اعضای این تیم فردا در دو نوبت تمرینات خود را برگزار می کنند.

 

 


[ چهارشنبه 90/12/10 ] [ 10:4 صبح ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]

دو فاتح گذشته رقابت‌های جام جهانی فوتبال با سیستم‌های بازی مشابه برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

تیم‌های ملی فوتبال آلمان و فرانسه در شرایطی چهارشنبه شب (فردا) به مصاف هم می‌شتابند که هر دو با سیستم 1-3-2-4 بازی می‌کنند.
آلمان‌ها که سابقه قهرمانی جهان در پیکارهای 1954، 1974 و 1990 را دارند، با حفظ این سیستم بازی نفراتی همچون فیلیپ لام و باستین شواین اشتایگر را به علت مصدومیت در اختیار ندارند.
درنقطه مقابل تیم فرانسه، فاتح جام جهانی 1998 که مشابه ژرمن‌ها بازی می‌کند، بازیکنانی از جمله کریم بن‌زما،‌گلزن درجه اول عضو رئال مادرید را برای این دیدار در اختیار نخواهد داشت.
نشریه کیکر ترکیب احتمالی دو تیم را در آستانه این مصاف که در ورزشگاه «وزراشتادیون» برمن انجام خواهد شد، به این ترتیب اعلام کرد:
آلمان:
دروازه‌بان: نویر
مدافعین:‌ هودس، هوملس، باداشتوبر، اشملسر
خط میانی (لایه اول):‌ خدیرا، کروس
خط میانی (لایه دوم): ‌مولر، اوزیل، شورله
خط حمله: کلوزه
سرمربی: یواخیم لو

فرانسه:
دروازه‌بان: لیوریس
خط دفاع: آبیدال، مکسز، رامی، دبوچی
خط میانی ‌(لایه اول): کابایه، ام ویلا
خط میانی (لایه دوم):‌ ریبری، مارتین، آملفیتانو
خط حمله: ژیرو
سرمربی:‌لوران بلان

 


[ چهارشنبه 90/12/10 ] [ 9:46 صبح ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]

هافبک ملی‌پوش بارسلونا اعتراف کرد که با توجه به فاصله 10 امتیازی با رئال مادرید صدرنشین کسب عنوان قهرمانی در این فصل لالیگا سخت شده است.

سسک فابرگاس کاپیتان فصل گذشته آرسنال که در فصل جابجایی تابستانی توپچی‌های لندن را به مقصد بارسلونا ترک کرد در گفت‌وگو با روزنامه‌ مارکا گفت با وجود این که در فوتبال غیر ممکن وجود ندارد، اما قهرمانی تیمش در این فصل لالیگا با توجه به فاصله 10 امتیازی با رئال مادرید صدرنشین بسیار سخت شده است.
وی افزود: وقتی که به بارسلونا پیوستم، احساس کردم که سطح لالیگا بالاتر از فوتبال جزیره است.

در بارسلونا احساس شور و نشاط می‌کنم. چیزهای زیادی وجود دارد که باید در اینجا یاد بگیرم. 


اگر چه فابرگاس درباره شرایط داوری در اسپانیا گفت: ما صد در صد به داوران اطمینان داریم. نباید تیم‌ها با اعتراض زیاد وضعیت داوری را سخت و پیچیده کنند، بلکه باید داوران را به حال خود واگذار کنیم تا با آرامش و بدون هیچ گونه فشاری به کار ادامه دهند. فاصله ما با تیم صدرنشین رئال مادرید 10 امتیاز است، اما ما تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نخواهیمداشت. با این وجود باید بگویم که اولویت 


وی درباره عملکرد خود در مدت حضورش در ترکیب بارسلونا بازی کرده است، گفت: به صراحت بگویم که از عملکرد خودم راضی هستم. آمار خوبی را از خود به جا گذاشته‌ام. چیزهای زیادی را در اینجا یاد گرفته‌ام و هنوز فرصت زیادی برای یاد گرفتن بیشتر دارم. با نهایت شادابی و نشاط در تمرین و بازی‌ها حضور می‌یابم. هرگز چنین لحظاتی را تجربه نکرده‌ام.ما لیگ قهرمانان قهرمانان اروپا و دفاع از عنوان قهرمانی است.

فابرگاس درباره فرناندو تورس که فصل خوبی را با چلسی سپری نمی‌کند و برای دیدار با ونزوئلا به تیم ملی اسپانیا دعوت نشده گفت: فوتبال نوسان زیادی دارد. گاهی اوقات یک بازیکن به اوج می‌رسد و همه نگاه‌ها را به خود معطوف می‌کند، در مقابل بعضی اوقات هم نمی‌تواند انتظارات را برآورده کند و از شرایط ایده‌آل دور می‌شود. تورس در حال حاضر در شرایط خوبی به سر نمی‌برد. او زمانی که در لیورپول بود، نمایش فوق‌العاده‌ای‌ داشت و تمام بازیکنان برای او بازی می‌کردند، اما متاسفانه در چلسی هنوز نتوانسته خود را با شرایط این تیم وفق دهد. مطمئنم که او به روزهای اوج برخواهد گشت.
هافبک آبی ـ اناری‌ها درباره این سوال که آیا اسپانیا می‌تواند در یورو 2012 عنوان قهرمانی را به دست آورد، گفت: از عنوان قهرمانی دفاع خواهیم کرد. اسپانیا از نامزدهای اصلی کسب عنوان قهرمانی است، اما با این وجود نباید دیگر تیم‌ها را دست کم بگیریم. در بازی اول جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی مقابل سوئیس فکر می‌کردیم به راحتی می‌توانیم به پیروزی برسیم، اما متاسفانه بازی را واگذار کردیم. نمی‌خواهیم دوباره دچار اشتباه شویم.
فابرگاس به ستایش از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پرداخت و گفت: آن‌ها روح لالیگا هستند و کمک زیادی به پویایی و جذابیت آن می‌کنند. هر دوی آن‌ها استثنایی هستند و رقابت را در لالیگا به اوج رسانده‌اند. وجود آن‌ها باعث شده است که بسیاری بازی‌های لالیگا را پیگیری کنند.
وی درباره این سوال که آیا گواردیولا قراردادش را تمدید خواهد کرد یا نه؟ گفت: ما به گواردیولا اطمینان کامل داریم و احترام زیادی برای او قائل هستیم. او شخصیتی مناسب برای این چنین پستی است. امیدواریم که قراردادش را تمدید کند و در جمع ما بماند.
فابرگاس در پایان به ستایش از رابین فان پرسی هم تیمی‌ سابقش در آرسنال پرداخت و گفت: فان پرسی فصل بسیار خوبی را در آرسنال پشت سر می‌گذارد. امیدوارم قراردادش را تمدید کند. آرسنال تیم مورد علاقه‌ام در انگلیس است و به آن عشق می‌ورزم.


[ چهارشنبه 90/12/10 ] [ 9:39 صبح ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]

هافبک ملی‌پوش بارسلونا اعتراف کرد که با توجه به فاصله 10 امتیازی با رئال مادرید صدرنشین کسب عنوان قهرمانی در این فصل لالیگا سخت شده است.

سسک فابرگاس کاپیتان فصل گذشته آرسنال که در فصل جابجایی تابستانی توپچی‌های لندن را به مقصد بارسلونا ترک کرد در گفت‌وگو با روزنامه‌ مارکا گفت با وجود این که در فوتبال غیر ممکن وجود ندارد، اما قهرمانی تیمش در این فصل لالیگا با توجه به فاصله 10 امتیازی با رئال مادرید صدرنشین بسیار سخت شده است.
وی افزود: وقتی که به بارسلونا پیوستم، احساس کردم که سطح لالیگا بالاتر از فوتبال جزیره است. در بارسلونا احساس شور و نشاط می‌کنم. چیزهای زیادی وجود دارد که باید در اینجا یاد بگیرم. اگر چه فاصله ما با تیم صدرنشین رئال مادرید 10 امتیاز است، اما ما تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نخواهیم داشت. با این وجود باید بگویم که اولویت ما لیگ قهرمانان قهرمانان اروپا و دفاع از عنوان قهرمانی است.
فابرگاس درباره شرایط داوری در اسپانیا گفت: ما صد در صد به داوران اطمینان داریم. نباید تیم‌ها با اعتراض زیاد وضعیت داوری را سخت و پیچیده کنند، بلکه باید داوران را به حال خود واگذار کنیم تا با آرامش و بدون هیچ گونه فشاری به کار ادامه دهند.
وی درباره عملکرد خود در مدت حضورش در ترکیب بارسلونا بازی کرده است، گفت: به صراحت بگویم که از عملکرد خودم راضی هستم. آمار خوبی را از خود به جا گذاشته‌ام. چیزهای زیادی را در اینجا یاد گرفته‌ام و هنوز فرصت زیادی برای یاد گرفتن بیشتر دارم. با نهایت شادابی و نشاط در تمرین و بازی‌ها حضور می‌یابم. هرگز چنین لحظاتی را تجربه نکرده‌ام.
فابرگاس درباره فرناندو تورس که فصل خوبی را با چلسی سپری نمی‌کند و برای دیدار با ونزوئلا به تیم ملی اسپانیا دعوت نشده گفت: فوتبال نوسان زیادی دارد. گاهی اوقات یک بازیکن به اوج می‌رسد و همه نگاه‌ها را به خود معطوف می‌کند، در مقابل بعضی اوقات هم نمی‌تواند انتظارات را برآورده کند و از شرایط ایده‌آل دور می‌شود. تورس در حال حاضر در شرایط خوبی به سر نمی‌برد. او زمانی که در لیورپول بود، نمایش فوق‌العاده‌ای‌ داشت و تمام بازیکنان برای او بازی می‌کردند، اما متاسفانه در چلسی هنوز نتوانسته خود را با شرایط این تیم وفق دهد. مطمئنم که او به روزهای اوج برخواهد گشت.
هافبک آبی ـ اناری‌ها درباره این سوال که آیا اسپانیا می‌تواند در یورو 2012 عنوان قهرمانی را به دست آورد، گفت: از عنوان قهرمانی دفاع خواهیم کرد. اسپانیا از نامزدهای اصلی کسب عنوان قهرمانی است، اما با این وجود نباید دیگر تیم‌ها را دست کم بگیریم. در بازی اول جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی مقابل سوئیس فکر می‌کردیم به راحتی می‌توانیم به پیروزی برسیم، اما متاسفانه بازی را واگذار کردیم. نمی‌خواهیم دوباره دچار اشتباه شویم.
فابرگاس به ستایش از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پرداخت و گفت: آن‌ها روح لالیگا هستند و کمک زیادی به پویایی و جذابیت آن می‌کنند. هر دوی آن‌ها استثنایی هستند و رقابت را در لالیگا به اوج رسانده‌اند. وجود آن‌ها باعث شده است که بسیاری بازی‌های لالیگا را پیگیری کنند.
وی درباره این سوال که آیا گواردیولا قراردادش را تمدید خواهد کرد یا نه؟ گفت: ما به گواردیولا اطمینان کامل داریم و احترام زیادی برای او قائل هستیم. او شخصیتی مناسب برای این چنین پستی است. امیدواریم که قراردادش را تمدید کند و در جمع ما بماند.
فابرگاس در پایان به ستایش از رابین فان پرسی هم تیمی‌ سابقش در آرسنال پرداخت و گفت: فان پرسی فصل بسیار خوبی را در آرسنال پشت سر می‌گذارد. امیدوارم قراردادش را تمدید کند. آرسنال تیم مورد علاقه‌ام در انگلیس است و به آن عشق می‌ورزم.

 


[ چهارشنبه 90/12/10 ] [ 9:34 صبح ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]
          

.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 58744