سفارش تبلیغ
صبا ویژن


[ دوشنبه 89/5/18 ] [ 9:23 صبح ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]


قرآن بیان جاودان


بازیکن هلندی تیم بایرن‌مونیخ عنوان بهترین بازیکن سال آلمان را به خود اختصاص داد.


 

 

در رای‌گیری که با حمایت نشریه ورزشی کیکر از خبرنگاران ورزشی عضو اتحادیه ورزشی‌‌نویسان انجام گرفت، آرین روبن که ابتدای فصل گذشته به عضویت سرخ‌پوشان مونیخی درآمد، با 445 امتیاز به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته باشگاهی این کشور اروپایی انتخاب شد.

پس از وی باستین شواین اشتایگر با 180 امتیاز و توماس مولر با 118 امتیاز، هر دو از تیم مونیخی‌ها، دوم و سوم شدند.

ستاره عضو تیم ملی هلند در جام‌جهانی که اکنون گرفتار مصدومیتی دو ماهه است، بر این اساس جانشین گرافیت، گلزن ولفسبورگ در فصل گذشته شد.

در این انتخابات همچنین لویی فان‌خال، سرمربی هلندی بایرن با 398 امتیاز به عنوان مربی برتر یک سال گذشته شاغل در آلمان برگزیده شد. وی در حالی به این موفقیت رسید که امروز (یکشنبه) پنجاه و نهمین سالگرد تولد خویش را جشن می‌گیرد. پس از وی فلیکس ماگات با 231 امتیاز از شالکه و یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان با 87 امتیاز دوم و سوم شدند.

همچنین در بین بازیکنان زن نیز اینکا گرینگس از تیم دویسبورگ به عنوان بهترین بازیکن زن سال این کشور با 20 امتیاز برگزیده شد. 

 


شنبه شب دیدارهای دوستانه معتددی در سراسر دنیا برگزار شد.


 

 در آستانه آغاز فصل جدید لیگ های اروپایی، تیمها دیدارهای دوستانه ای را برای کسب حداکثر آمادگی برگزار می کنند. در مهمترین دیدارها،دورتموند، فولام ، میلان، رئال مادرید و سیتی توانستند مقابل حریفانشان به برتری دست بیابند.نتیجه دیدارهای برگزار شده بدین ترتیب است.

 


 * میلان 0- پاناتینایکوس 0

 قابل ذکر است که بازی پس از تساوی بدون گل به ضربات پنالتی کشیده شد که در ضربات پنالتی میلان با نتیجه 3-5 به برتری دست یافت

 

 * رنجرز 2- نیوکاسل یونایتد1

گلها:میلر (23) و نیسمیث (66) برای رنجرز و لونکراندس (71) برای نیوکاسل

 

 * کلن 2- سمپدوریا 0

گلها: نوواکوویچ (9) و فریس (34) برای کلن

 

 * آرمینیا بیله فلد 0- بورسیا دورتموند2

گلها: کهل (11) و کاگاوا (80)برای بورسیا دورتموند

 

 * بیرمنگام 0- مایورکا1

گل: لوپس (63)

 

 * فولام 5- وردربرمن 1

گلها: سامورا (56)، گرا (67،72 و 79)، جانسون (85) برای فولام و پیتزارو (14 ) برای وردربرمن

 

 * تاتنهام 3- فیورنتینا2

گلها: پاولیوچنکو (27)، روی کین (59 و 89) برای تاتنهام و جیلاردینو (6) و لیاجیک (35) برای فیورنتینا

 

 * وستهم 0- دپورتیوو لاکرونیا 0

قابل ذکر است که بازی پس از تساوی بدون گل به ضربات پنالتی کشیده شد که در ضربات پنالتی وستهم با نتیجه 3-5 به برتری دست یافت

 

 * ولوورهمپتون2- اتلتیک بیلبائو 1

گلها: ابانکس بلیک (16و 65) برای ولوورهمپتون و لوپس (37) برای بیلبائو

 

 *لگیا ورشو 5- آرسنال 6

گلها: کابرال (18)، جدرزیک (34،37 و 73) و ایوانسکی (90) برای لگیا ورشو و شاماخ (39)، ابوئه (53،61)، گیبس (62)، امانوئل توماس (78) و نصری (81)

 

 * وولفسبورگ2- اورتون 0

گلها: ماندزوکیچ (19) و زیانی (39) برای وولفسبورگ

 

 * اودینزه 2- اینتراخت فرانکفورت1

گلها: اینلر (53 و 72) برای اودینزه و میر (47) برای اینتراخت

 

 * بوخوم 1- رئال سوسیداد 1

گلها: جونگ (2) برای بوخوم و پریه تو (56، پنالتی) برای سوسیداد

 

 * منچسترسیتی 2- والنسیا 0

گلها: گرث بری (28) و ژو (85) برای سیتی

 


 * وست بروموویچ 1- اوساسونا 1
گلها: موریسون (15) برای وست بروموویچ و نکونام (84،پنالتی) برای اوساسونا

 * سویا 1- اسپانیول 1

گلها: کانوته (45،پنالتی ) برای سویا و لوپس (42) برای اسپانیول . قابل ذکر است که بازی پس از تساوی ، به ضربات پنالتی کشیده شد که در ضربات پنالتی اسپانیول با نتیجه 4-1  به برتری دست یافت

 

 * لس آنجلس گلکسی 2- رئال مادرید 3

گلها: دونیوانت (40) و داناوان (45،پنالتی) برای گلکسی و ایگواین (52 و 62) و ژابی آلونسو (72) برای رئال

 

 * بارو2- بولتون 1

 


[ دوشنبه 89/5/18 ] [ 9:13 صبح ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]
یاران مسی برابر تیم رده سوم لیگ چین


تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا در ادامه تور خود به خاور دور برابر حریفی از لیگ چین قرار می‌گیرد.


 

 بارسا که اوایل هفته گذشته به شرق آسیا سفر کرد و ابتدا وارد کره‌جنوبی شد، قرار است فرداشب در ورزشگاه ملی شهر پکن، به میهمانی بجینگ گوان برود.
آنها که بازیکنان شاخص خود از جمله لیونل مسی را در این سفر به همراه دارند، پس از پیروزی 5 بر 2 مقابل ستارگان لیگ کره‌جنوبی، نقشه بردی پرگل دیگر در این نقطه از آسیا،‌ برابر تیم چینی را می‌کشند.
تیم میزبان با 26 امتیاز پس از شانزده هفته از شروع فصل در رده سوم سوپرلیگ این کشور پس از شاندونگ و شانگهای قرار دارد.
این جدال ساعت 16:30 به وقت تهران شرایط آب و هوایی گرم مرکز چین انجام خواهد شد.
شبکه الجزیره اسپرت این بازی را به صورت زنده پخش خواهد کرد. 

 


[ دوشنبه 89/5/18 ] [ 9:10 صبح ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]
ستاره های آینده فوتبال اروپا در فصل 11-2010


روزگاری نه چندان دور تنها فوتبالیست های بزرگ و آن هم در اوج دوران بازیگری مورد توجه رسانه ها قرار می گرفتند. اما امروزه بازیکنان جوان از ابتدای ورود به فوتبال حرفه ای زیر ذره بین اهالی فوتبال قرار دارند.


 

 
 
 

 پایگاه اطلاع رسانی گل در گزارشی 10 ستاره آتی فصل 11 - 2010 را در لیگهای معتبر اروپایی پیش بینی کرده است.

 

 ماریو گوتز

باشگاه: بورسیا دورتموند

ملیت: آلمانی

سن: 18 سال

 

 

ستاره آینده باشگاه دورتموند اخیرا 18 ساله شده و به اعتقاد بسیاری بهترین بازیکن جهان در رده سنی خود خواهد بود. گوتز سال 2001 به دورتموند پیوست و سال گذشته اولین حضورش در بوندس لیگا را تجربه کرد. گوتز مهارت های فردی بسیارو قدرت دریبل بالایی دارد و در دیدار دوستانه چهارشنبه مقابل منچستر سیتی با دو پاس گل بی نظیر و پیروزی 3 بر 1 تیمش ثابت کرد که پول همه چیز نیست.

 

 

دانیل پاچکو

باشگاه: لیورپول

ملیت: اسپانیایی

سن: 19سال

 

 

تیم اسپانیا حضور در فینال زیر 19 سال ملتهای اروپا را تا حد زیادی مدیون دنی پاچکواست. دست پرورده تیم جوانان بارسلونا با ثبت 4 گلزن اسپانیا لقب گرفته است. او بازیکنی سرعتی، دریبل زن و تکنیکی با مهاجمی خطر ساز در محوطه جریمه حریف است.

 

 

جیمز رودریگز

باشگاه: اف سی پورتو

ملیت: کلمبیایی

سن 19 سال

 

 

بازی "جیمز باند" قابل مقایسه با کریستیانو رونالدو است. او هم اکنون در همان لیگی توپ می زند که CR7 (کریستیانو رونالدو) اولین گامها در راه کسب شهرت جهانی را در آن برداشت. تابستان امسال پورتو 70 درصد حقوق بازیگری او را به مبلغ 5 میلیون یورو خریداری و بلافاصله مبلغ 30 میلیون یورو را به عنوان هزینه انتقال او به دیگر باشگاهها تعیین کرد. پورتو به تربیت استعدادهای جوان آمریکای لاتین در اروپا مشهور است. رودریگز نقش مهمی در کسب اولین عنوان قهرمانی باشگاه قبلی خود یعنی بنفیلد آرژانتین در سال 2009 داشت. او همچنین 5 گل در جام لیبرتادورس به ثمر رساند. رودریگز توانایی حمله از هردوجناح را دارد و سر بزنگاه در محوطه جریمه حریف ظاهر شده به جهت قدرت بدنی هم توان مواظبت از خود را دارد!

 

 

فیل جونز

باشگاه بلکبرن روورز

ملیت:انگلیسی

سن: 19 سال

 

 

متولد لنکشر از تیم زیر 19 سال انگلستان در تورنمنت اخیر حذف شد چون او دیگر بازیکن زیر 21 سال محسوب می شود. برای جونز کسب افتخار در رده بزرگسالان هم دوراز دسترس نیست. اولین نمایش او در لیگ برتر در اواخر فصل گذشته مقابل چلسی تحسین مربی بلکبرن را بر انگیخت. توانایی او در تحمیل بازی خود به حریف وبازی رو به رشد عواملی است که باعث شده خیلی ها اورا با کاپیتان چلسیجان تری مقایسه کنند.

 

 

 

گیل کاکوتا

باشگاه: چلسی

ملیت: فرانسوی

سن: 18 سال

 

 

علی رغم انتقال پر جنجال به چلسی، گیل کاکوتا در مدت حضور در چلسی ثابت کرده که "مستمری بگیران" (نام مستهار باشگاه چلسی) بی دلیل مصرانه و از راههای گوناگون، قانونی و غیرقانونی، به دنبال بخدمت گرفتن او نبودند. تابستان امسال فرصت مناسبی برای ستاره آینده فوتبال فرانسه بود تا قابلیت هایش را در تورنمنت زیر 19 سال اروپا به رخ جهانیان کشیده با فرانسه قهرمان شود. به هنگام بازی این طور به نظر می رسد که او همیشه در رده سنی پایین تر از خود بازی می کند، بسیار چابتر، قوی تر و زیرک تر از تمامی بازیکنان حاضر در زمین به نظر می رسد.

 

 

سان هیونگ- مین

باشگاه: هامبورگ

کشور: کره جنوبی

سن: 18 سال

 

 

فوتبالیست جوان اهل کره جنوبی به اعتقاد بسیاری یکی از 10 ستاره نوظهور بوندسلیگا در فصل جدید خواهد بود. اما هامبورگ مجبور است دو ماهرا بدون او سرکند. سان که در اواخر دیدار دوستانه پیش از شروع فصل در برابر چلسی به زمین آمده بود دقایقی پیش از پایان بازی مصدوم . سان که به "موشک" مشهور است توانایی بازی درطول و عرض زمین را دارد و در دو حالت خطرناک ظاهر می شود. شد

 

 

تیاگو الکانتارا

باشگاه: بارسلونا

کشور: اسپانیا

سن 19 سال

 

فرزند قهرمان جام جهانی 1994، مازینیو، که از2004 عضو مدرسه فوتبال بارسلونا ست اخیرا به تیم بزرگسالان بارسلونا دعوت شده و یک گل ازچهار گل تیمش دردیدار مقابل ریسینگ را به ثمر رساند. نوع بازی تیاگو شباهت زیادی به دکو در دوران بازیگریش در پورتو دارد: شجاعت واستقامت در عین کوچکی جثه. بازی باتوپ به اندازه و تاثیرگذار و حس موقعیت شناسی باعث شده که او هیچگاه ازجریان حمله دورنباشد.

 

آبل هرناندز

باشگاه: پالرمو

ملیت: اروگوئه ای

سن: 19 سال

 

قدرت بدنی یک بوکسور میان وزن و سرعت خیره کننده هرناندز احتمالا دلیل اصلی موافقت مسئولین پالرمو با جدایی ادینسون کاوانی از این تیم بوده است. در همین حال وضعیت جسمی نامساعد فابریتزیو میکولی بدین معنی است که هرناندز بیشتر در ترکیب اصلی پالرمو خواهد بود. البته او بااین وظایف نا آشنا نیست و از فوریه 2009 که به پالرمو ملحق شد در بیش از 30 بازی در ترکیب اصلی تیم قرارداشته است. هرناندز در برابر هر دو تیم اینترمیلان و آ ث میلان موفق به گلزنی شده است. او هفته آینده بیست ساله می شود.

 

یانو آنانیدزه

باشگاه: اسپارتاک مسکو

ملیت: گرجستانی

سن: 17 سال

 

در حالی که لیگ برتر روسیه در اوج فعالیت های خود به سر می برد یانو امید دارد که توانایی های خود را در جام قهرمانان باشگاههای اروپا به جهانیان نشان دهد. فصل گذشته نوجوان گرجستانی به عنوان بازیکت جانشین به زمین می آمد اما کم کم به یکبی از مهره های اصلی تیم تبدیل شد. یانو با قد 1.72 متری و اندامی مانند ژیمناست ها در برابر حریفان زمخت اندکی دچار مشکل خواهد شد اما باتوجه به بازی پا به توپ بی نظیر و دید عالی کسی نمی تواند راه او را سد کند. یانو با اعلام اینکه به تابعیت کشور روسیه درنخواهد آمد به همه شایعات دراین خصوص پایان داد. یوونتوس ، میلان ، سویا و آرسنال همه خواهان به خدمت گرفتن یانو هستند.

 

فیلیپ کوتینیو

باشگاه: اینترمیلان

ملیت: برزیلی

سن: 18 سال

 

 

وی که متولد ریودوژانیرواست اززمان پیوستن به اینتردرسال 2008 ازسوی بسیاری آینده اینترلقب گرفته است. کوتینیو دو سال دربرزیل وبه صورت قرضی برای واسکادوگاما توپ زد. وی که دست پرورده مدرسه فوتبال واسکادوگاما است با قد 1.72 متری و با پاهای قوی تعادل بسیارخوبی درزمین دارد. وی توانایی بازی با هردوپا رادارد وبا هردوپا به راحتی شوت می زند. او بارقم 4 میلیون یوروبه خدمت اینتردرآمد. اولین گل خود را دردیداردوستانه مقابل پاناتینایکوس یونان به ثمررساند وامیدواراست با رفتن ماریو بالوتلی جایگاه او دراین تیم تثبیت شود.

 


[ دوشنبه 89/5/18 ] [ 9:8 صبح ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]
دریانو: خوشحال میشوم به سویا گل بزنم


بازیکن جدید بارسلونا گفت: در سوپر جام اسپانیا خوشحال می‌شوم به سویا گل بزنم.


 

 

   به نقل از مارکا اسپانیا، آدریانو کوریرا کلارو مدافع برزیلی بارسلونا از سال 2005 تا پایان فصل گذشته 157 بار با لباس سویا فوتبال حرفه‌ای را تجربه کرد و 11 بار نیز گل زد.

آدریانو عنوان کرد: بارسلونا را خانه خود می‌دانم چون با این تیم قرارداد دارم و سویا را خانه خود می‌دانستم چون با این تیم قرارداد داشتم.

وی افزود: برابر سویا طوری بازی می‌کنم که انگار از کودکی در بارسلونا بزرگ شده‌ام و دلیلی ندارد از درخشش برابر تیم سابق خود ناراحت شده و یا دچار استرس شوم.

سوپرجام اسپانیا از سال 1982 با قهرمانی رئال مادرید طی پیروزی 5 صفر این تیم برابر رئال سوسیه‌داد آغاز شد و سال گذشته نیز با قهرمانی بارسلونا برابر اتلتیک بیلبائو با نتیجه 5 بر یک پیگیری شد.
دو تیم بارسلونا و سویا 23 و 30 مرداد به مصاف یکدیگر می‌روند.


[ یکشنبه 89/5/10 ] [ 10:24 صبح ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]
          

.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 58752
[ فالب وبلاگ : وبلاگ اسکین ] [ Weblog Themes By : weblog skin ]