سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 


[ پنج شنبه 90/5/6 ] [ 10:7 صبح ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]

بعد از مرگ طبیعی هاله سحابی در مراسم تشییع پدرش که به دلیل ایست قلبی رخ داد، رسانه های فتنه و ضدانقلاب از کمبود سوژه و فقدان خوراک جدید شانتاژ و دروغ پراکنی، سعی کردند تا با شایعه سازی به سبک همیشگی خود - که نشان از اوج ذلت و حقارتشان دارد - از این اتفاق نیز نهایت بهره برداری را به منظور حیات مجدد خویش و تبلیغات و جنجال علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشند که البته همچون گذشته جز روسیاهی چیزی عائدشان نشد و راه به جایی نبردند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، در آن ایام رسانه های ضدانقلاب و فتنه، بدون استناد به منبعی معتبر و در یک دروغ پراکنی واضح و آشکار که حتی توسط خانواده سحابی هم تکذیب شد، اقدام به انتشار شایعه ضرب و جرح خانم سحابی کرده و علت مرگ وی را وخامت حال او بر اثر جراحت وارده معرفی کردند و از او بعنوان شهیده جریان مرده سبز یاد نمودند.
 
این در حالی است که یحیی شامخی فرزند هاله و نوه عزت الله سحابی در گفت‌وگو با سایت نهضت آزادی اعلام کرد: هنگامی که جنازه پدربزرگم در دست مردم قرار گرفت، مادرم از هوش رفت و پس از آن به درمانگاه منتقل شد و در نهایت درگذشت.

شامخی همچنین تأکید کرده است که این ادعا که مادرم با پنجه بوکس مضروب و کشته شده است، به هیچ عنوان صحت ندارد و کذب محض است.

حال بعد از آبروریزی و شکست دیگر رسانه های ضد انقلاب و فتنه گران مطرود، زمان آن فرا رسیده است تا همچون گذشته شخصی به میدان آید که همواره در قالب خرید لباس و ساندویچ و غیره، آتیش بیار معرکه بوده و نقش لیدری اغتشاشات را برعهده داشته است.

این انتظار ضدانقلاب و مطرودین از آغوش ملت اینبار نیز زیاد طول نمی کشد و بانوی متهم به لیدری در اغتشاشات در اظهاراتی سخیف و عجیب - که نشان از اوج خشم و کینه وی علیه نظام و انقلاب دارد - مرگ هاله سحابی را با شهادت حضرت زهرا(س) مقایسه می کند!

افکار در این زمینه گزارش داد: فائزه هاشمی، در نشستی خصوصی در پاسخ به پرسشی مبنی بر نحوه‌ی فوت هاله سحابی، خطاب به حضار ادعا کرد: شهادت هاله سحابی به شدت تکان‌دهنده و تاسف برانگیز بود. 

دختر هاشمی رفسنجانی در این جلسه با غیرقابل جبران خواندن مرگ هاله سحابی گفته است که بزرگی این فرد به حدی بود که با مرگ خود نیز حماسه آفرید و باعث افشا شدن پرده‌ای دیگری از رفتارهای غیر انسانی و غیر اسلامی گردید. ضربه به پهلو و دفن شبانه، آن هم در مراسم سوگ پدر، شهادت فاطمه‌واری را نصیب این بانوی مظلوم کرد.
 
این اظهارات فائزه هاشمی در حالی است که حدود ?? سال قبل یعنی در ?? خرداد ??، ?? نفر از اعضاء نهضت آزادی و افراد موسوم به ملی مذهبی‌ها به دلیل انتقاد از سیاست‌های اقتصادی دولت آقای هاشمی رفسنجانی و به دستور ایشان بازداشت شدند.

در همین رابطه عزت الله سحابی یکی از بازداشت شدگان سال ?? می گوید: "ما به آقای هاشمی نامه اعتراضی نوشتیم.

اعتراض ما به آقای هاشمی این بود که اولاً اوضاع اقتصادی کشور بسیار خراب است. فقر و اختلاف طبقاتی بسیار فاحش است. دوم اینکه وضع سیاست خارجی ما به گونه ای است که ما در انزوای کامل قرار گرفته ایم و همه دنیا با ما مخالف هستند.

در رابطه با این نامه، ?? نفر را بازداشت کردند که یکی از آنها من بودم... بعد از دستگیری ها، در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، چند تن از نمایندگانی که مرا می شناختند، به آقای هاشمی اعتراض کردند که چرا عزت الله سحابی را گرفتی؟ آقای هاشمی پاسخ داده بود: «رویش زیاد شده بود، می خواستیم رویش را کم کنیم.»

گذشته از این تناقضات رفتاری خاندان هاشمی با یک مهره سیاسی، حال جای سئوال دارد که اگر یکی از این صدها اقدام، گستاخی و جسارتهای فائزه هاشمی علیه نظام و انقلاب توسط شخصی دیگر از طبقه کارگر، کارمند و... صورت می گرفت، چه کسانی فریاد وا اسلامهایشان گوش فلک را کر می کرد.

آیا این بار نیز آقای علی مطهری آمادگی دارد تا بخاطر توهینی که به ساحت حضرت زهرا(س) و سخنانی گستاخانه ای که علیه نظام و انقلاب از زبان این بانوی متهم به فتنه گری جاری شده است، نامه به رئیس دستگاه قضا بنویسد و آماده دق کردن شود.

آیا کسانیکه بخاطر توهین یک شخص عادی به فائزه هاشمی مواضع آنچنانی گرفتند، این بار نیز رگ غیرت اسلامی و انقلابی شان به جوش خواهد آمد و این سخنان هتاکانه بانوی فتنه را محکوم خواهند کرد؟ یا اینکه مردم باید بپذیرند و به خود بقبولانند که فرزندان برخی آقایان، حکم شاهزاده گان از خدا بی خبر را دارند که به ناچار باید تمامی رفتارها و سخنان سخیفشان را تحمل نمود و محاکمه و مجازات، قوانینی است که صرفا در ازای تخلفات غیرآقازادگان عملی و اجرائی خواهد بود؟!

به هر حال مردم منتظر می مانند تا با سکوت معنادار همراه با تایید برخی به ظاهر خواص، میزان صحت و سقم قاعده فوق را بار دیگر ارزیابی کنند.


[ پنج شنبه 90/4/2 ] [ 11:0 عصر ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]

تیم کشتی فرنگی جوانان ایران برای هشتمین بار عنوان قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد.

به گزارش فارس، نهمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا که از ظهر امروز (پنجشنبه) در جاکارتای اندونزی آغاز شده است، در دیدارهای نهایی در حال پیگیری و برگزاری است. پس از راهیابی هر 6 فرنگی‌کار کشورمان به دیدار نهایی تا کنون عبدولی در 55، نوربخش در 60، زیدوند در 66 و محمدعلیزاده در 74 کیلو نشان‌های طلا را بر گردن آویختند.

بدین ترتیب و با توجه به امتیازات کسب شده توسط تیم ایران و با توجه به نتایج سایر حریفان، تیم کشورمان تا کنون با کسب 40 امتیاز قهرمانی خود را مسجل کرده است.

حتی در صورتی‌که 2 فرنگی‌کار دیگر ایران در دیدار نهایی نتیجه را به رقبا واگذار کنند تیم ایران 58 امتیازی خواهد شد و حتی در صورت حذف کشتی‌گیرانمان در 2 وزن پایانی که فردا برگزار خواهد شد، باز هم عنوان قهرمانی به ایران خواهد رسید.

این هشتمین قهرمانی ایران در طول برگزاری این رقابت‌ها است. تیم کشورمان تنها در سال 2006 به عنوان نایب قهرمانی رسیده بود.


[ جمعه 90/3/20 ] [ 9:21 صبح ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]

 گروه ورزش - انگار قرار نیست مدیران ورزش ایران از تصمیمات اشتباه مدیران قبلی این سیستم مدیریتی درس بگیرند و از تکرار اشتباهات سرسام آور دوره‌های گذشته صرف نظر کنند، در شرایطی که بسیاری از اهالی ورزش تصور می‌کردند مدیریت ارشد ورزش کشور پس از مشاهده تبعات سنگین طرح بحث برانگیز انتقال تیم‌های فوتبال لیگ برتری از یک استان به استانی دیگر از تداوم چنین شیوه‌ای جلوگیری خواهند کرد اما مدیران سازمان تربیت بدنی علی رغم تمام مخالفت‌های کارشناسان و صاحب‌نظران با این مطلب، بار دیگر بر اجرای این طرح شکست خورده تاکید کردند تا این ذهنیت نزد افکارعمومی به وجود آید که برای مدیریت ورزش ایران نظر کارشناسان و اهالی متخصص ورزش زیاد اهمیتی ندارد بلکه مهم آن چیزی است که مدیران این مجموعه آن را بهترین تصمیم تلقی می‌کنند از این رو زیاد مهم نیست که تصمیمات آنها با استقبال افکارعمومی همراه شود.
 
کارشناسان و صاحب‌نظران که این روزها سخت برای آینده ورزش کشور نگران هستند، شیوه اخذ تصمیم‌گیری‌های کلان ورزشی در مقطع فعلی را به سود جامعه ورزش نمی‌دانند از این رو با تاکیدهای خود این هشدار را به مسوولان امر می‌دهند که ممکن است تصمیمات اشتباه آنها منجر به خلق ناکامی‌های جدید شود. 
 
صاحب‌نظران و کارشناسان رفت و آمدهای روزهای اخیر مدیر شکست خورده تیم فوتبال استیل آذین تهران به سئول شمالی را سرآغاز یک نگرانی بزرگ می‌دانند چون شنیده می‌شود مدیران سازمان تربیت بدنی قصد دارند در روزهای پایانی حضور خود در راس دستگاه ورزش  کشور این فرد که از کارنامه ناموفقی در فوتبال ایران برخوردار است را به عنوان رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس معرفی کنند تا او در آینده با انتخاب اعضای هیات مدیره اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تهران را انتخاب کند تا این تیم زیر نظر این تیم مدیریتی اداره شود.
 
رایزنی‌های چند روز گذشته حسین هدایتی نشان می‌دهد وی به دنبال بازگرداندن افراد امتحان پس داده به باشگاه پرسپولیس است، که عموم هواداران این تیم پرطرفدار مردمی با بازگشت آنها به چرخه مدیریتی پرسپولیس موافق نیستند از این رو لازم است مدیران دستگاه‌های نظارتی با بررسی دقیقی رایزنی‌های صورت گرفته از وقوع فاجعه‌ای جدید ورزش کشور جلوگیری کنند.
 
با نگاهی به کارنامه مدیریتی هدایتی در فوتبال ایران می‌توان به راحتی پی برد که این فرد نه تنها کارآمدی لازم برای حضور در چرخه مدیریتی باشگاه پرسپولیس را ندارد بلکه شاخصه‌های لازم برای فعالیت در حوزه مدیریتی فوتبال را هم دارا نیست چرا که این فرد در پایان رقابت‌های لیگ دهم پس از بازی جنجالی پرسپولیس – استیل آذین علی رغم اصول و قواعد حرفه‌ای اقدام به کناره‌گیری از مسابقات لیگ برتر کرد و فدراسیون را متهم به جانبداری از یک تیم خاص کرد، وی که مدعی شده بود دیگر به فوتبال برنخواهد گشت پس از گرفتن پوئن‌های آشکار از فدراسیون فوتبال مجددا تیم تحت هدایت خود را به بازی‌های لیگ برگردانند که پایان کار برای هدایتی زیاد خوشایند نبود چون استیل آذین با هزینه‌ای بالغ بر 12 میلیارد تومان به عنوان نخستین تیم سقوط کننده به رقابت‌های لیگ یک نام گرفت تا ناکامی بزرگ دیگری به نام هدایتی ثبت شود.
 
البته این تنها ناکامی هدایتی در فوتبال ایران نبود، وی که در پایان رقابت‌های لیگ هشتم از سوی محمد علی آبادی به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تهران معرفی شد،در آن مقطع هم علی رغم ریخت و پاش‌های فروان مالی پرسپولیس را با مشکلات فراوانی رو به رو ساخت که نتیجه آن همچنان گریبان‌گیر پرسپولیس است. 
 
پرسپولیسی‌ها که خاطره خوبی از حضور هدایتی در تیم مدیریتی این باشگاه ندارند، خوب به خاطر دارند که چگونه او و داریوش مصطفوی تیم قهرمان لیگ هفتم را از کورس قهرمانی خارج کردند و با تصمیمات اشتباه خود این تیم را در دنیای حاشیه و بدهی غرق کردند تا پرسپولیس پس از آن مقطع با مشکلات نابه سامان بسیار زیادی رو به رو شود.
 
با تمام این تفاسیر رسانه‌های نزدیک به سازمان تربیت بدنی عصر امروز در گمانه‌زنی‌های خود از انتخاب قریب هدایتی به عنوان رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس خبر دادند که اگر این اتفاق صورت دهد می‌توان این انتصاب را برای پرسپولیس تهران انتصابی خبرساز دانست که سرانجام آن به احتمال فراوان با ناکامی پرسپولیس رو به رو خواهد شد چون کارنامه حسین هدایتی نشان می‌دهد وی هرگاه تصمیم داشته حرکتی بزرگ انجام دهد در حرکت خود با ناکامی فاحش رو به رو بوده است، نمونه مصداقی این مساله را می‌توان در سرنوشت استیل آذین جستجو کرد چون هدایتی قبل از آغاز لیگ دهم اعلام کرد با استیل آذین قهرمان آسیا خواهیم شد اما این تیم با هزینه‌ای 12 میلیاردی به لیگ یک سقوط خواهد کرد،حال سوال اینجاست که اگر هدایتی به پرسپولیس بیاید باید در انتظار سقوط پرسپولیس هم بود؟


[ جمعه 90/3/20 ] [ 9:20 صبح ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]

نخستین جام جهانی فوتبال در هزاره سوم، برای نخستین بار در قاره آسیا برگزار شد. این نخستین جامی بود که به میزبانی مشترک دو کشور برگزار می شد. همچنین جام جهانی 2002، اولین جامی بود که دیگر قهرمان جام پیش، مستقیما و بدون انجام بازیهای مقدماتی، در آن شرکت نمی کرد.

 نیمی از بازیها در کره جنوبی و نیمی دیگر در کشور آفتاب، ژاپن برگزار می شد. کلا 10 استادیوم از جمهوری کره و 10 استادیوم از ژاپن میزبان 64 بازی جام هفدهم بودند. بیش از دو میلیون نفر (تقریبا 42 هزار نفر برای هر بازی) به این استادیومها رفتند و بازی را از نزدیک مشاهده کردند.

 چین، سنگال، اکوادور و اسلوونی کشورهایی بودند که در تاریخ فوتبال خود برای نخستین مرتبه جام جهانی را تجربه می کردند. سنگال شگفتی ساز اصلی این جام بود. آنها در بازی افتتاحیه، قهرمان دوره قبل، فرانسه را 1-0 شکست دادند و امید را از فرانسویان گرفتند. فرانسه در گروه خود فقط یک امتیاز کسب کرد و پس از دوره گروهی به خانه برگشت.

 اما کره جنوبی، ژاپن و ترکیه نیز از شگفتی سازان دیگر این جام بشمار می آیند. ترکیه و کره جنوبی تا نیمه نهایی پیشرفتند. ترکیه از برزیل شکست خورد و کره نتوانست از سد آلمان رد شود. این دو تیم دیدار رده بندی را برگزار کردند. ژاپن نیز که به عنوان سرگروه از گروهش بالا آمده بود می بایست با ترکیه در مرحله یک هشتم دیدار می کرد. این بازی را ترکیه 1 به 0 برد.

 اما برزیل که جام پیش را در یک قدمی خود از دست داده بود، انگیزه خوبی برای فتح آن داشت. آنها در گروه خود همه تیمها را شکست دادند. در مرحله یک هشتم بلژیک را بردند. سپس انگلستان را در یک دیدار پایاپای بردند و در نیمه نهایی از ترکیه گذشتند.

 آلمان نیز که بدون ادعا به جام آمده بود، در دیدار نخست خود نماینده آسیا، عربستان را 8-0 درهم کوبید و سرانجام در گروه خود اول شد. در مرحله یک هشتم پاراگوئه را برد. سپس ایالات متحده را شکست داد و در نیمه نهایی 1-0 از سد کره جنوبی گذشت تا در فینال به مسافت برزیل رود. این دیدار اولین دیدار برزیل و آلمان در چهارچوب رقابتهای جام جهانی بود.

 بازی رده بندی را ترکیه 3-2 از کره برد و توانست بزرگترین افتخار تاریخ فوتبالش را رقم زند.

 فینال
 دیدار نهایی جام جهانی 2002 کره و ژاپن در استادیوم بین المللی شهر یوکوهامای ژاپن، و در حضور 69,029 نفر تماشاچی بین تیمهای آلمان و برزیل برگزار شد.

 در نیمه اول بازی نزدیک دنبال شد. هر دو تیم موقعیتهایی را برای گلزنی داشتند اما این نیمه 0-0 به پایان رسید. در دقیقه 67 ریوالدوی برزیلی ضربه را به سمت دروازه اولیور کان زد، کان در مهار مستقیم آن ناکام بود تا اینکه در برگشت توپ، رونالدو توپ را وارد دروازه کرد. آلمانها قصد جبران این گل را داشتند که در دقیقه 79 بازهم رونالدو برای برزیل گلزنی کرد و باعث شد تیمش برای پنجمین بار فاتح جام جهانی شود.

گلزنان برتر


[ دوشنبه 89/3/24 ] [ 1:2 عصر ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]



فرازهایی از سخنان شهید حاج
همت 
*** 

به خدای یکتا
پناه می برم, از آن عزیز مقتدر مدد و استعانت می جویم, تا باری را که به شانه گرفته
ام با سربلندی و سرافرازی به مقصد برسانم .تنها به یاد خدا باشید, به او پناه ببرید
و توکل به خدا داشته باشید. 
*** با خدای خود
پیمان بسته ام تا آخرین قطره خونم, در راه حفظ و حراست از این انقلاب الهی یک آن
آرام و قرار نگیرم. شب و روز بدون وقفه در راه اعتلای کلمه الله و بسط فرهنگ اسلامی
تلاش نمایم به همین سبب سلاح بر شانه گرفته و به جبهه های خون و حماسه روی آورده
ام. 
*** ملت ما ملت معجزه گر قرآن است و من
سفارشم به ملت تداوم بخشیدن به راه شهیدان و استعانت از درگاه خداوند است تا این
انقلاب را به انقلاب حضرت مهدی (عج) وصل نماید و در این تلاش پی گیر مسلما" نصر خدا
شامل حال مومنین است. 
*** شهادت ,زیباترین ,
بالنده ترین و نغزترین کلام در تاریخ بشریت است. شهادت بهترین و روشن ترین معنی
حقیقی توحید است و تاریخ تشیع خونین ترین و گویاترین تابلو نمایانگر شکوه و عظمت
شهید است. 
*** کدام سپاهی در خارج دوره دیده
است, هر چه دوره بود در همین جبهه های جنگ بود. در همین گرد و خاک, کوه و دشت و
گرمای سوزان و سرما بود. هر چه آموخت با خون بود . هر چه تجربه بود با خون بود. 
*** پدر و مادر! من زندگی را دوست دارم, ولی
نه آنقدر که آلوده اش شوم و خویش را گم و فراموش کنم. علی وار زیستن و علی وار شهید
شدن, حسین وار زیستن و حسین وار شهید شدن را دوست می دارم. 

شهید حاج ابراهیم
همت
 

 
*** او انسانی بود که برای خدا کار می
کرد و بالاترین اعمال را داشت. شهید حاج همت سخت ترین کارها را در لشگر و جبهه
شخصا" به عهده می گرفت . مردی با ایمان و اخلاص بود, هر کاری که از آن سخت تر و
دشوار تر نبود, حاج همت مردانه به عهده می گرفت. خدا رحمت اش کند. کارهای او حساب
شده و بسیار قابل تمجید و تکریم است. 




[ یکشنبه 89/3/23 ] [ 10:33 عصر ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]
          

.: Weblog Themes By WeblogSkin :.

قرآن بیان جاودان

 

 

 دانلود جدیدترین ورژن  از پر طرفدار ترین بازی اتومبیل رانی با لینک مستقیم و کاملا رایگان

بخش ویژه وطن دانلود )

انتظار هواداران برای انتشار نسخه 15 از پرطرفدارترین و پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی کامپیوتری که از سال 1994 تا به امسال همه ساله با انتشار یک نسخه جدید از این بازی زیبای خود عنوان پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی دنیای بازی های رایانه ای را تثبیت می کند و بی رقیب در صدر سری بازی های بی همتای اتومبیل رانی دنیا قرار می گیرد !

اوج شهرت سری بازی های Need For Speed را می توان از آنجا دریافت که هر علاقمندی با شنیدن بازی اتومبیل رانی ناخواسته نام Need for Speed را بر زبان می آورد که به جز جدایی ناپذیری از دنیای بازی های رایانه ای مبدل گشته است !

Need for Speed Carbon به عنوان زیباترین بازی از سری بازی های Need for Speed با گرافیکی فوق العاده و محیط بازی فوق طبیعی و اتومبیل های مطرح روز دنیا همچون آخرین مدل های BMWلذت واقعی یک بازیرانندگی تمام عیار را به علاقمندان منتقل می کند و منتقدان معتقدند یک بار دیگر پس از انقلابی که بازی shift در سری بازی های Need for Speed داشت، این بار Carbon بتواند همگان را خیره زیبایی های خود کند .

 

 

 

ویژگی های منحصر به فرد بازی NeedForSpeed Most Wanted :

- حس و تجربه و لذت واقعی رانندگی در قالب این بازی بسیار زیبای اتومبیل رانی .
- افکت های زیبای سینمایی هنگام تصادفات .
- قابلیت عالی تغییرات و تیوننیگ اتومبیل ها .
- محیطی وسیع، گرافیکی و زیبا و طبیعی با مساحتی به وسعت 14000 کیلومتر مربع .
- 72 اتومبیل زیبا و قدرتمند و حقیقی دنیا با لیسانس کامل از اتومبیل های مطرح و سوپر ماشین های کلاسیک تا ماشین های مدرن سال 2009 !
- آب و هوای بسیار طبیعی و واقع گرایانه که حس یک محیط طبیعی و واقعی را به بازیکن القا می کند .

- شبیه سازی عالی و بسیار زیبا و موثر تصادفات همچون دنیای واقعی .
- پروفایل شخصی با جزئیات کامل برای راننده .

و  .......

سیستم لازم برای اجرای بازی:

 

 


- System: Microsoft WindowsXP Vista 7even;
- Processor: Pentium IV 1.5GHz / Athlon XP 2.2GHz;
- Memory: 256Mb (recommended 512Mb) Mb;
- Video card: 3D-graphics card memory 128 MB (recommended 256Mb) Mb;
- Free disk space: 4GB
 

 

http://www.img.vatandownload.com/software/zz/farvardin89/89.1.28/zzz/need4speed2.jpg

 

http://www.img.vatandownload.com/software/zz/farvardin89/89.1.28/zzz/need4speed3.jpg

 

 

  حجم:3.5 گیگا بایت

 

  دانلود نرم افزار:

 

 

دانلود با لینک مستقیم:  بخش اول- بخش دوم- بخش سوم-بخش چهارم- بخش پنجم- بخش ششم-بخش هفتم- بخش هشتم- بخش نهم- بخش دهم- بخش یازدهم

 

 


  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 


[ جمعه 90/7/22 ] [ 1:16 عصر ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]

 

 

 دانلود جدیدترین ورژن  از پر طرفدار ترین بازی اتومبیل رانی با لینک مستقیم و کاملا رایگان


انتظار هواداران برای انتشار نسخه 15 از پرطرفدارترین و پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی کامپیوتری که از سال 1994 تا به امسال همه ساله با انتشار یک نسخه جدید از این بازی زیبای خود عنوان پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی دنیای بازی های رایانه ای را تثبیت می کند و بی رقیب در صدر سری بازی های بی همتای اتومبیل رانی دنیا قرار می گیرد !

اوج شهرت سری بازی های Need For Speed را می توان از آنجا دریافت که هر علاقمندی با شنیدن بازی اتومبیل رانی ناخواسته نام Need for Speed را بر زبان می آورد که به جز جدایی ناپذیری از دنیای بازی های رایانه ای مبدل گشته است !

Need for Speed Carbon به عنوان زیباترین بازی از سری بازی های Need for Speed با گرافیکی فوق العاده و محیط بازی فوق طبیعی و اتومبیل های مطرح روز دنیا همچون آخرین مدل های BMWلذت واقعی یک بازیرانندگی تمام عیار را به علاقمندان منتقل می کند و منتقدان معتقدند یک بار دیگر پس از انقلابی که بازی shift در سری بازی های Need for Speed داشت، این بار Carbon بتواند همگان را خیره زیبایی های خود کند .

 

 

 

ویژگی های منحصر به فرد بازی NeedForSpeed Most Wanted :

- حس و تجربه و لذت واقعی رانندگی در قالب این بازی بسیار زیبای اتومبیل رانی .
- افکت های زیبای سینمایی هنگام تصادفات .
- قابلیت عالی تغییرات و تیوننیگ اتومبیل ها .
- محیطی وسیع، گرافیکی و زیبا و طبیعی با مساحتی به وسعت 14000 کیلومتر مربع .
- 72 اتومبیل زیبا و قدرتمند و حقیقی دنیا با لیسانس کامل از اتومبیل های مطرح و سوپر ماشین های کلاسیک تا ماشین های مدرن سال 2009 !
- آب و هوای بسیار طبیعی و واقع گرایانه که حس یک محیط طبیعی و واقعی را به بازیکن القا می کند .

- شبیه سازی عالی و بسیار زیبا و موثر تصادفات همچون دنیای واقعی .
- پروفایل شخصی با جزئیات کامل برای راننده .

و  .......

سیستم لازم برای اجرای بازی:

 

 


- System: Microsoft WindowsXP Vista 7even;
- Processor: Pentium IV 1.5GHz / Athlon XP 2.2GHz;
- Memory: 256Mb (recommended 512Mb) Mb;
- Video card: 3D-graphics card memory 128 MB (recommended 256Mb) Mb;
- Free disk space: 4GB
 

 

http://www.img.vatandownload.com/software/zz/farvardin89/89.1.28/zzz/need4speed2.jpg

 

http://www.img.vatandownload.com/software/zz/farvardin89/89.1.28/zzz/need4speed3.jpg

 

 

  حجم:3.5 گیگا بایت

 

  دانلود نرم افزار:

 

 

دانلود با لینک مستقیم:  بخش اول- بخش دوم- بخش سوم-بخش چهارم- بخش پنجم- بخش ششم-بخش هفتم- بخش هشتم- بخش نهم- بخش دهم- بخش یازدهم

 

 


  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 


[ جمعه 90/7/22 ] [ 1:9 عصر ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]

 توانست با غلبه برلاتزیو به اولین پیروزی اش در اردوی ایتالیا در پیش فصل دست یابد.

 

 

 

 طبق گزارش منتشره در وب سایت رسمی باشگاه اوساسونا گل دقیقه 72 جواد نکونام کافی بود تا اوساسونا در دیداری دوستانه مقابل لاتزیو ، که اولین دیدار دوستانه این تیم در ایتالیا بود به پیروزی برسد.

 

 اوساسونا در جریان این بازی به خوبی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و این درحالی بود که حدود 5000 نفر از تماشاگران لاتزیو برای تشویق تیمشان به ورزشگاه آمده بودند.

 

 شاگردان مندیلیبار در نیمه اول به مراتب بهتر از نیمه دوم بودند ولی در نیمه دوم  بود که جواد نکونام که در طول 90 دقیقه برای تیمش در میدان بود، با ضربه ای خارج از محوطه جریمه، توپ را وارد دروازه تیم میزبان کرد.  و بعد از آن بود که حملات لاتزیو آغاز شد.

 

 حملاتی که ثمری را دربرنداشت تا اولین پیروزی شاگردان مندیلیبار در اردوی ایتالیا  با نتیجه 0-1 مقابل لاتزیو رقم بخورد.


[ جمعه 90/5/7 ] [ 1:28 عصر ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]

 

    

سید مهدی رحمتی،هادی زرین ساعد، مهدی امیرآبادی، فرهاد مجیدی، مجتبی جباری، آرش برهانی، میلاد میداودی، محسن یوسفی، کیانوش رحمتی، جواد شیرزاد ، پژمان منتظری، حنیف عمران زاده،جاسم کرار،علی حمودی،خسرو حیدری،آندرانیک تیموریان،حمید عزیززاده، ولید علی،مهرداد محمد حسینی، اسماعیل شریفات، مجتبی محبوب مجاز وفریدون زندی

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 58755