سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قرآن بیان جاودان


متیو فلامینی به فابرگاس توصیه کرد به حرف دلش گوش دهد و به بارسلونا بپیوندد.


 

 فلامینی که چندین سال در کنار فابرگاس در ترکیب تیم آرسنال بازی می‌کرده است، به همبازی سابقش توصیه کرد با کنار گذاشتن تمام مسائل تنها به خواسته قلبی‌اش عمل کند.


در حالی که بارسلونا از مدت‌ها برای به خدمت گرفتن سسک فابرگاس با باشگاه آرسنال وارد مذاکره شده است، آرسن ونگر سرمربی توپچی‌ها که بشدت با جدایی کاپیتانش مخالفت می‌کند، روز جمعه اعلام کرد فابرگاس فصل آینده هم با لباس آرسنال توپ خواهد زد.

پیش از این سسک فابرگاس آشکارا از علاقه‌اش برای پیوستن به بارسلونا خبر داده بود اما تاکید کرده بود قصد ندارد تصمیمی بگیرد که ونگر و هواداران آزرده خاطر شوند.

فلامینی در گفت‌وگو با آسوشیتدپرس عنوان کرد: می‌خواهم به سسک بگویم روی خواسته دلش پا نگذارد و در تصمیمش مردد نباشد. البته تصمیم درباره‌ی انتقال‌های اینچنینی کاملا شخصی است و من نمی‌توانم در کار او دخالت کنم اما تنها می‌توانم به او بگویم به ندرت پیش می‌آید بازیکنی که به خواسته دلش عمل می‌کند، پشیمان شود.

فلامینی در ادامه افزود: فابرگاس هر تصمیمی بگیرد از او حمایت می‌کنم. فقط امیدوارم تصمیمی بگیرد که بعدا پشیمان نشود.

متیو فلامینی که به همراه میلان در پایان هفته جاری در ورزشگاه امارات مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد درباره جدایی‌اش از جمع توپچی‌ها گفت: از اینکه آرسنال را ترک کردم به هیچ وجه پشیمان نیستم. حتی می‌توانستم در دیگر تیم‌های لیگ برتری مانند استون ویلا و نیوکاسل بازی کنم اما چون دوست داشتم در فضای متفاوت فوتبال بازی کنم، سری A را انتخاب کردم.

هافبک میلان در پایان درباره‌ی شرایطش در فصل جدید گفت: امیدوارم این فصل در بازی‌های بیشتری به میدان بروم و فصل موفقی در پیش رو داشته باشم. از شرایطم در ایتالیا راضی هستم و می‌خواهم از فوتبال بازی کردن لذت ببرم. 


[ یکشنبه 89/5/10 ] [ 10:22 صبح ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 30
کل بازدیدها: 58866