سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قرآن بیان جاودان

هافبک ملی‌پوش بارسلونا اعتراف کرد که با توجه به فاصله 10 امتیازی با رئال مادرید صدرنشین کسب عنوان قهرمانی در این فصل لالیگا سخت شده است.

سسک فابرگاس کاپیتان فصل گذشته آرسنال که در فصل جابجایی تابستانی توپچی‌های لندن را به مقصد بارسلونا ترک کرد در گفت‌وگو با روزنامه‌ مارکا گفت با وجود این که در فوتبال غیر ممکن وجود ندارد، اما قهرمانی تیمش در این فصل لالیگا با توجه به فاصله 10 امتیازی با رئال مادرید صدرنشین بسیار سخت شده است.
وی افزود: وقتی که به بارسلونا پیوستم، احساس کردم که سطح لالیگا بالاتر از فوتبال جزیره است.

در بارسلونا احساس شور و نشاط می‌کنم. چیزهای زیادی وجود دارد که باید در اینجا یاد بگیرم. 


اگر چه فابرگاس درباره شرایط داوری در اسپانیا گفت: ما صد در صد به داوران اطمینان داریم. نباید تیم‌ها با اعتراض زیاد وضعیت داوری را سخت و پیچیده کنند، بلکه باید داوران را به حال خود واگذار کنیم تا با آرامش و بدون هیچ گونه فشاری به کار ادامه دهند. فاصله ما با تیم صدرنشین رئال مادرید 10 امتیاز است، اما ما تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نخواهیمداشت. با این وجود باید بگویم که اولویت 


وی درباره عملکرد خود در مدت حضورش در ترکیب بارسلونا بازی کرده است، گفت: به صراحت بگویم که از عملکرد خودم راضی هستم. آمار خوبی را از خود به جا گذاشته‌ام. چیزهای زیادی را در اینجا یاد گرفته‌ام و هنوز فرصت زیادی برای یاد گرفتن بیشتر دارم. با نهایت شادابی و نشاط در تمرین و بازی‌ها حضور می‌یابم. هرگز چنین لحظاتی را تجربه نکرده‌ام.ما لیگ قهرمانان قهرمانان اروپا و دفاع از عنوان قهرمانی است.

فابرگاس درباره فرناندو تورس که فصل خوبی را با چلسی سپری نمی‌کند و برای دیدار با ونزوئلا به تیم ملی اسپانیا دعوت نشده گفت: فوتبال نوسان زیادی دارد. گاهی اوقات یک بازیکن به اوج می‌رسد و همه نگاه‌ها را به خود معطوف می‌کند، در مقابل بعضی اوقات هم نمی‌تواند انتظارات را برآورده کند و از شرایط ایده‌آل دور می‌شود. تورس در حال حاضر در شرایط خوبی به سر نمی‌برد. او زمانی که در لیورپول بود، نمایش فوق‌العاده‌ای‌ داشت و تمام بازیکنان برای او بازی می‌کردند، اما متاسفانه در چلسی هنوز نتوانسته خود را با شرایط این تیم وفق دهد. مطمئنم که او به روزهای اوج برخواهد گشت.
هافبک آبی ـ اناری‌ها درباره این سوال که آیا اسپانیا می‌تواند در یورو 2012 عنوان قهرمانی را به دست آورد، گفت: از عنوان قهرمانی دفاع خواهیم کرد. اسپانیا از نامزدهای اصلی کسب عنوان قهرمانی است، اما با این وجود نباید دیگر تیم‌ها را دست کم بگیریم. در بازی اول جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی مقابل سوئیس فکر می‌کردیم به راحتی می‌توانیم به پیروزی برسیم، اما متاسفانه بازی را واگذار کردیم. نمی‌خواهیم دوباره دچار اشتباه شویم.
فابرگاس به ستایش از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پرداخت و گفت: آن‌ها روح لالیگا هستند و کمک زیادی به پویایی و جذابیت آن می‌کنند. هر دوی آن‌ها استثنایی هستند و رقابت را در لالیگا به اوج رسانده‌اند. وجود آن‌ها باعث شده است که بسیاری بازی‌های لالیگا را پیگیری کنند.
وی درباره این سوال که آیا گواردیولا قراردادش را تمدید خواهد کرد یا نه؟ گفت: ما به گواردیولا اطمینان کامل داریم و احترام زیادی برای او قائل هستیم. او شخصیتی مناسب برای این چنین پستی است. امیدواریم که قراردادش را تمدید کند و در جمع ما بماند.
فابرگاس در پایان به ستایش از رابین فان پرسی هم تیمی‌ سابقش در آرسنال پرداخت و گفت: فان پرسی فصل بسیار خوبی را در آرسنال پشت سر می‌گذارد. امیدوارم قراردادش را تمدید کند. آرسنال تیم مورد علاقه‌ام در انگلیس است و به آن عشق می‌ورزم.


[ چهارشنبه 90/12/10 ] [ 9:39 صبح ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 30
کل بازدیدها: 58847