سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قرآن بیان جاودان

اسطوره فوتبال ایتالیا اعتقاد دارد که حضور ته‌وز در ترکیب میلان برای این تیم بسیار عالی خواهد بود.


به نقل از اسکای اسپورت ایتالیا، گفته می‌شود باشگاه میلان در حال توافق نهایی برای انتقال مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی به سن سیرو است.

روبرتو باجو در این مورد گفت: ته‌وز را از زمانی که برای بوکاجونیورز بازی می‌کرد می‌شناسم. او بازیکنی بسیار خوب و توانایی‌های فنی بالایی دارد.

باجو که خود بین سال‌های 1995 تا 1997 برای میلان به میدان رفته است در ادامه گفت: انتقال او می‌تواند بسیار عالی برای روسونری باشد. او بازیکنی است که می‌تواند گل‌های زیادی به ثمر برساند و هم‌چنین به هم‌تیمی‌هایش در زدن گل نیز کمک کند.

ته‌وز 27 ساله فوتبال خود را از باشگاه بوکاجونیورز شروع کرد و 3 سال را در این تیم گذراند. سپس راهی کورینتیانس شد و در سال 2006 راهی وستهام در لیگ برتر انگلیس شد. او یک سال بعد راهی منچستریونایتد شد و پس از قهرمانی در لیگ برتر و فتح لیگ قهرمانان اروپا به رقیب دیرینه منچستریونایتد یعنی منچسترسیتی پیوست.

 


[ چهارشنبه 90/9/16 ] [ 10:21 عصر ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]

باشگاه یوونتوس علاقمند است تا مهاجم ساحل عاجی چلسی را به تورین ببرد.


به نقل از توتو اسپورت، سالومون کالو مهاجم 26 ساله چلسی در این فصل مورد توجه سرمربی پرتغالی و جدید این تیم قرار ندارد و در بازی‌های زیادی نیز به میدان نرفته است.

جوزپه ماروتا مدیر باشگاه یوونتوس در این مورد گفت: ما دوست داریم سالومون را به یوونتوس بیاوریم. او در چلسی نمی‌تواند به آن میزانی که دوست دارد به میدان برود ولی ما این شرایط را در تورین برای او فراهم می‌کنیم. با سران چلسی در مورد احتمال حضور وی در ایتالیا طی فصل آینده و شاید هم در ژانویه گفت‌وگو خواهیم کرد.

حضور سالومون کالو در ترکیب بانوی پیر می‌تواند سیستم 3-3-4 مورد علاقه آنتونیو کونته، سرمربی این تیم را احیا کرده تا وی بتواند با کنار گذاشتن مهاجمانی که آن‌ها را مازاد اعلام کرده بود، بازیکنان مورد علاقه‌اش را به یوونتوس آورده و این سیستم را در ترکیب تیم تورینی نیز به‌کار گیرد.

 


[ چهارشنبه 90/9/16 ] [ 10:20 عصر ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]

مهاجم آرژانتینی و سرمربی کاتالونیایی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا از دید اکثر مردم سراسر جهان از شانس بیشتری برای تصاحب توپ طلا و جایزه بهترین مربی سال 2011 برخوردارند.

به نقل از آس اسپانیا، لیونل مسی در نظر سنجی مارکا اسپانیا که بیشتر آرای خود را از شهر مادرید اخذ کرده تا مرز 70 درصد پیش روی کرده و در این نظر سنجی کاملا آزاد از سوی مارکا رونالدو تنها 20 درصد از آرای مردمی را به خود اختصاص داده است.
این در حالی است که در نظر سنجی مارکا که خود حامی مالی برنابئو است، جوزپه گواردیولا سرمربی تیم فوتبال بارسلونا نیز بهتر از مورینیو تشخیص داده شده و رای بیشتری را به خود اختصاص داده است.
در سایر نظرسنجی‌های مشترک و سراسری در اروپا و جهان نیز به طرز فاحشی شاهد فاصله زیاد مسی با رونالدو و گواردیولا با مورینیو هستیم و این فواصل زیاد بر رای کارشناسان فیفا و مربیانی که باید رای نهایی خود را تا پایان هفته بعد به ثبت برسانند اثر خواهد داشت.

 


[ چهارشنبه 90/9/16 ] [ 10:18 عصر ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]

سه بازیکن رئال‌مادرید و دو عضو بارسلونا به تیم منتخب ماه میلادی گذشته (نوامبر) راه یافتند.

سایت فوتبال هلند در پایان ماه گذشته اقدام به انتخاب یازده ستاره برتر در قالب تیم برتر ماه نوامبر از قاره سبز کرد.

مطابق نظر گزارشگران این سایت سرخیو راموس، کریستیانو رونالدو، مسعود اوزیل از جمع کهکشانی‌های مادریدی، به خاطر ارائه بهترین‌ بازی‌ها بخت حضور در این جمع را یافتند. همچنین ژابی و لیونل مسی از تیم کاتالانی لالیگا در بین بهترین‌ها حضور یافتند.

فهرست تیم منتخب قاره اروپا توسط این سایت به شرح زیر است:
دروازه‌بان: وسیج اسژنی(آرسنال)

خط دفاع: آلکساندر کولاروف (منچسترسیتی)، سرخیو راموس (رئال‌مادرید)، دانیل فان بویتن (بایرن‌مونیخ)، لئوناردو بونوچی (یوونتوس)

خط میانی:ژابی (بارسلونا)، مسعود اوزیل (رئال‌مادرید)، کریستیانو رونالدو (رئال‌مادرید)

خط حمله: مارکو رویس (بورسیامونشن‌گلادباخ)، لیونل مسی (بارسلونا)، ‌روبین فان پرسی (آرسنال)

 


[ چهارشنبه 90/9/16 ] [ 10:17 عصر ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]
          

.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 30
کل بازدیدها: 58845