سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قرآن بیان جاودان

 

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا

پپ گواردیولا سرمربى بارسلونا به لیونل مسى ستاره تیمش گفته مى تواند هروقت که مى خواهد از تعطیلات برگردد.

چرا که ترجیح مى دهد مسى نهایت استفاده را از این روزهاى تعطیل ببرد. گواردیولا به خوبى مى داند که بیشتر موفقیت هاى بارسا در فصل آینده به عملکرد لئو مسى وابسته است، بازیکنى که فصل گذشته با درخشش فو ق العاده خود 40 گل به ثمر رساند و البته جام جهانى را همراه با تیم ملى آرژانتین با حذف ناامیدکننده مقابل تیم ملى آلمان به پایان برد. به همین دلیل، مثل اتفاقى که سال قبل افتاد، سرمربى کاتالان با مسى تماس گرفته و به او گفته از این روزها نهایت استفاده را براى استراحت، فراموش کردن فوتبال و قواى جسمى و روحى ببرد و که دلش مى خواهد به تمرینات « هر زمان » تیم بارسلونا بپیوندد.

این موضوع گواه دیگرى از اعتماد فراوان سرمربى بارسا به بزرگترین ستاره تیمش است. گواردیولا از زمانى که به بارسلونا آمد توجه ویژه اى به ستار ه هاى تیمش و زمان استراحت آنها داشته است.

با این وجود، همه چیز نشانگر این است که مسى در اولین روز آگوست در بارسلون برود جایى که بارسلونا دو بازى را در آسیاى شرقى انجام خواهد داد.اولین بازى 4 آگوست در سئول با تیم منتخب کى لیگ و دومى در بیجینگ خواهد بود. شواهد نشان مى دهد که حضور مسى درا ین بازى ها تقریباً قطعى است زیرا درآمدى که بارسلونا از حضور مسى در این تور آسیایى کسب مى کند بسیار بیشتر از زمانى است که مسى در این تیم نباشد. با این وجود، اولویت مربیان بارسلونا در این است که ستاره آرژانتینى تیمشان تا 14 آگوست به بهترین فرم خود برسد تاریخى که در آن سویا و بارسلونا بازى رفت سوپرکاپ اسپانیا را برگزار خواهند کرد.

لیونل مسی

گواردیولا سال گذشته این سیاست را در دو موقعیت در مورد مسى اعمال کرد. اولین بار در زمان پیش فصل بود زمانى که به مسى اجازه داده شد درا ردوى آمادگى تیم در مارلو به اختیار خودش حضور یابد و در تورنمنت ویمبلى نیز او تنها 45 دقیقه مقابل الاهلى بازى کرد.

سه ماه بعد و پس از تعطیلات کریسمس نیز زمانى که ستاره آرژانتینى تعطیلات خود را مى گذراند، گواردیولا به او اجازه داد که دیرتر از سایر بازیکنان به اردوى تیم بپیوندد و به همین دلیل او در اولین بازى سال 2010 در نیوکمپ و مقابل ویارئال به میدان نرفت و چون تازه از آرژانتین رسیده بود از روى سکوها بازى را تماشا کرد با وجودى که نتیجه آن دیدار براى بارسلونا بسیار مهم بود.

بدون فوتبال هرگز

البته این غیرممکن است که مسى را از فوتبال جدا کنیم. حتى در تعطیلات پس از یک فصل سنگین هم او دست از فوتبال برنمى دارد. او این روزها دو بازى نمایشى خیرخواهانه را در برنامه خود دارد. اولى چهارشنبه این هفته در پاناما خواهد بود که تیم مقابل «دوستان مسى» در آن تیم قرار مى گیرد. در این مسابقه از تیم منتخب جهان در تیم دوستان مسى، بازیکنانى مثل زانتى نیز حضور دارند. چهار روز بعد هم او در دیدار خیرخواهانه دیگرى شرکت خواهد کرد.


[ جمعه 89/4/25 ] [ 12:32 عصر ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 65
بازدید دیروز: 30
کل بازدیدها: 58910