سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قرآن بیان جاودان

اعضای هیئت ایرانی شرکت کننده در کنفرانس "نوآوری و اجتهاد از دیدگاه امام خامنه‌ای " با دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش فارس، به نقل از الانتقاد نت نوشت، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیروز با اعضای ایرانی شرکت کننده در کنفرانس نوآوری و اجتهاد از دیدگاه امام خامنه‌ای که در بیروت برگزار شد، دیدار کرد.

در این دیدار "غلامعلی حداد عادل " رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی کشورمان ریاست این هیئت را بر عهده داشت . تعدادی از دانشمندان علوم دینی و "غضنفر رکن‌آبادی " سفیر ایران در بیروت نیز در این نشست حاضر بودند.

هیئت ایرانی در این دیدار جهاد مقاومت اسلامی و دستاوردهای آن در لبنان را با اهمیت دانسته و تاکید کردند که موضع سران و ملت ایران در حمایت از جنبش‌های مقاومت در منطقه و بویژه در لبنان و فلسطین قرار دارد.

سید حسن نصرالله و هیئت مذکور در این دیدار همچنین آخرین تحولات سیاسی منطقه در عرصه‌های عربی و اسلامی و بویژه موضوع فلسطین را مورد بررسی قرار دادند.

دبیرکل حزب الله لبنان دو روز پیش و در مراسم افتتاحیه این همایش سخنرانی را در این مراسم ایراد کرد.
سیدحسن نصرالله تصریح کرد: با توجه به شناختی که از آیت‎الله العظمی خامنه‌ای در دست دارم و پس از مطالعه و بررسی بسیاری از مدارک و شواهد می‌توان گفت، ما در خدمت امام بزرگواری قرار داریم که در رهبری، تقوا، پرهیزکاری و اجتهاد بی‌نظیری است.


[ جمعه 90/3/20 ] [ 9:19 صبح ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 56
بازدید دیروز: 30
کل بازدیدها: 58901