سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قرآن بیان جاودان

مدیرکل تربیت‌بدنی استان کرمان گفت: تیم مس سرچشمه رفسنجان در استان ماندنی است و مسئولان همدان سعی نداشته باشند با برخی شایعات روحیه این تیم را خراب کنند.

محمد فولادی‌ ماهانی امروز در گفت‌و‌گو با فارس در کرمان با اشاره به اینکه تیم فوتبال مس سرچشمه رفسنجان حاصل عرق و کار کارگران عزیز در کارخانه مس سرچشمه است، اظهار داشت: این تیم در سال جاری توانست با اقتدار به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کند.
وی با اشاره به تلاش همه‌جانبه بازیکنان و کادر فنی این تیم برای صعود به لیگ برتر افزود: این تیم با تلاش و زحمت کادر کرمانی و بازیکنان بومی به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رسیده است.
فولادی ‌ماهانی تصریح کرد: تمام مسئولان استان از جمله استاندار به صورت جدی این مسئله را دنبال می‌کنند و خواستار ماندن این تیم در استان هستند، بنابراین نباید بگذاریم به خارج از استان برود.
وی گفت: بر اساس قوانین فدراسیون که مطابق با قوانین فیفاست، دو باشگاه هم‌نام که هیئت ‌مدیره مانند هم و در مجموع دو باشگاه متفاوت نباشد، نمی‌توانند به خاطر مسئله تبانی و شایعه در رقابت‌ها شرکت کنند اما این مسئله با یک تدبیر حل‌شدنی است و این تیم می‌تواند در کرمان بماند.
فولادی‌ماهانی بیان کرد: شرکت هولدینگ ابتدا پیشنهاد خرید سهمیه این تیم را با نام فولاد کرمان داد و استاندار کرمان نیز از این مسئله استقبال فراوانی دارد و با پیگیری‌هایی که استاندار دارد، تیم فوتبال سرچشمه در کرمان ماندنی است.
وی با اشاره به شیطنت‌ها و تحت فشار گذاشتن برخی از افراد بیان داشت: تیم مس سرچشمه کرمان در استان ماندنی است و دیگران سعی نداشته باشند با برخی شایعات روحیه این تیم را خراب کنند.
فولادی ‌ماهانی خاطرنشان کرد: شایعه این چند روز مبتنی بر فروختن سهمیه‌ تیم مس سرچشمه به تیم دسته اولی پاس همدان است که شنیده می‌شود و کاملا بی‌اساس است.
وی اذعان کرد: تیم مس سرچشمه در لیگ برتر در سال جاری ماندنی است و این شایعه از سوی برخی از مردم علاقمند به ورزش نباید رواج پیدا کند.
فولادی ‌ماهانی تصریح کرد: هیچ‌یک از مسئولان استان کرمان خواستار انتقال تیم مس سرچشمه کرمان به خارج از استان نیستند و این تیم در استان باقی می‌ماند.


[ چهارشنبه 90/3/18 ] [ 3:26 عصر ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 49
بازدید دیروز: 30
کل بازدیدها: 58894