سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قرآن بیان جاودان

سر مربی فوتبال پرسپولیس معتقد است داور به تیم ملوان خیلی لطف کرده و با این وجود پرسپولیس هنوز کار قهرمانی را تمام نکرده است.

به گزارش ایسنا، علی دایی در نشست خبری پایان این دیدار با تمجید از عملکرد شاگردانش گفت: «در نیمه اول در 15 دقیقه پایانی خوب کار کردیم و توانستیم بازی را در دست بگیریم. در نیمه دوم هم کاملا متفاوت با نیمه اول بودیم و کاملا توپ و میدان در اختیار ما بود. ملوان یک توپ روی دروازه ما آورد و همان گل شد.»

دایی در پاسخ به این سوال که چرا مازیار زارع که زمانی در انزلی بود برای زدن پنالتی انتخاب شد، گفت: «ببینید فوتبال حرفه‌ای است. زارع الان چند سال است از ملوان جدا شده. این مسائل دیگر اصلا مطرح نیست. پنالتی را زد به تیر خورد، فدای سرش. به جایش در نیمه دوم با جان و دل بازی کرد و عملکرد خوبی داشت.»

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه با انتقاد شدید از عملکرد فغانی گفت: «من آدم شجاعی هستم. شاید خیلی‌ها ناراحت شدند که من هفته پیش گفتم در فولاد یک پنالتی به ضرر ما گرفته نشد اما همان گونه که هفته گذشته گفتم پنالتی برای حریف ما نگرفتند الان هم می‌گویم که سه پنالتی برای تیم ما گرفته نشد. داور نه تنها پنالتی روی نوروزی را اعلام نکرد بلکه یک کارت هم به او داد و دو کارته شد و حالا او را برای بازی بعد نداریم. اگر داور به سود ما پنالتی اعلام کرده بود روند بازی کلا عوض شده بود.»

دایی در پاسخ به اصرار یکی از خبرنگاران درباره قضاوت فغانی و اینکه اگر به نفع تیم او هم سوت زده بود، باز هم حرف می‌زد گفت:‌ «سوال شما بودار است. مگر من در اهواز حقیقت را نگفتم؟ شما دنبال چیز دیگری هستید. من خیلی وقت است که با شبکه دو تعاملی ندارم و حالا شما باز این سوال را می‌پرسید.»

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که تیمش اکنون در آستانه قهرمانی قرار گرفته درباره 10 نفره شدن ملوان هم گفت: «به نظر من اخراج جزئی از بازی بود. اگر بازیکن ملوان علی عسگری را نگرفته بود، آن توپ گل نمی‌شد؟ به نظر من داور به ملوان خیلی لطف کرد. ما پنالتی را خراب کردیم، روحیه‌مان پایین آمد و بچه‌ها در رختکن سرشان پایین بود اما اگر آن موقعیت گل شده بود، روحیه ما بالا نمی‌رفت؟»

دایی همچنین درباره اعتراض هواداران ملوان که تا نیم ساعت پس از بازی به قضاوت فغانی اعتراض می‌کردند، گفت: «به هر حال آنها ملوان را دوست دارند و روی شهرشان تعصب دارند وگرنه داور به آنها لطف هم کرد. یعنی به نظر شما نباید کارت قرمز می‌داد؟»

سرمربی پرسپولیس درباره روند پرسپولیس در فصل آینده هم گفت: «اول ببینید من در فصل بعد روی نیمکت هستم یا نه، بعد از این سوال‌ها بپرسید. اگر چه من قبول ندارم که در بازی‌های اخر خوب بازی کردیم. قبلش هم خوب بودیم فقط توپ‌هایمان گل نمی‌شد. ما کلا در طول این فصل چهار یا پنج بازی بد بازی کردیم. خدا را شکر می کنم که ملوان را با اختلاف دو گل بردیم و یکی از دو شکست لیگ را جبران کردیم، ان‌شاء‌الله در انزلی آن شکست دیگر را هم جبران می‌کنیم چرا که دوست دارم با پیروزی قهرمان شویم.»

دایی درباره تاکتیک تیمش در بازی برگشت نیز گفت: «در این دو سه بازی کاری نمی‌توانیم انجام دهیم اما مطمئنا تاکتیک خاصی خواهیم داشت تا دوباره تحت فشار قرار نگیریم. برای بازی بعد هادی نوروزی و علیرضا محمد را نداریم اما بقیه هستند که حتی امروز در ترکیب 18 نفره هم نبودند. از آنها می‌توانیم در بازی بعد استفاده کنیم.»

دایی همچون بازی گذشته از حضور پرتعداد هواداران تشکر کرد و گفت: «نشان دادیم که اگر آنها بیایند و بدون توجه به هیچ مساله‌ای تیم‌شان را تشویق کنند می‌توانیم کارهای زیادی انجام دهیم. تاثیر سکوها در این بازی کاملا قابل مشاهده و محسوس بود.»

سرمربی پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که عملکرد خودتان را در دوران مربی‌گری چگونه ارزیابی می‌کنید؟ گفت: «من هیچ گاه خودم را ارزیابی نمی‌کنم. دوست دارم هنوز خودم را بالا بکشم. من چهار یا پنج سال است که مربی‌گری را آغاز کرده‌ام و هنوز در ابتدای راهم، دوست دارم چیزی یاد بگیرم و باز هم پیشرفت کنم.»


[ چهارشنبه 90/3/18 ] [ 3:25 عصر ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 14
کل بازدیدها: 58963