سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قرآن بیان جاودان

رژیم معمر قذافی اخیرا با انتشار تصاویر یک کودک مجروح اعلام کرد که وی در حملات ناتو زخمی شده، اما رسانه های غربی ضمن متهم کردن طرابلس به دروغگویی جدالی مبهم را به راه انداخته اند. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، برخی معاونان "معمر قذافی" اخیرا با فراخواندن رسانه های بیگانه به یک بیمارستان در طرابلس، کودکی را که در پی تصادف مجروح شده بود، قربانی حملات هوایی ناتو معرفی کردند.

این در حالی است که یکی از پرستاران این بیمارستان با ارائه یادداشتی به یکی از خبرنگاران خارجی، تاکید کرد که این کودک قربانی حملات ناتو نشده و در واقع در جریان یک تصادف به این جراحت دچار شده است.


کودک لیبیایی زخمی شده

بر این اساس، خبرنگارانی که این کودک لیبیایی را بی هوش بر تخت بیمارستانی در مرکز طرابلس دیدند، از مردی که کنار وی حضور داشت و خود را عموی وی معرفی می کرد، شنیدند که این کودک در جریان حمله هوایی ناتو در روز یکشنبه زخمی شده است.

اما پرستاری که در این بیمارستان حضور داشت با نوشتن پیغامی که به زبان انگلیسی بود، تاکید کرد: این کودک در جریان یک تصادف زخمی شده، این حقیقت ماجراست.

رژیم قذافی ادعا می کند که در جریان حملات ناتو تاکنون 700 نفر کشته و بیش از 4000 هزار زخمی شده اند. این در حالیست که مقامات ناتو تاکید دارند که تنها حمله اهداف نظامی را در دستور کار قرار داده اند و تا زمان کناره گیری قذافی به این حملات ادامه می دهند. رژیم قذافی حملات ناتو را تجاوزی استعماری در جهت سیطره بر منابع نفتی لیبی می داند.


[ سه شنبه 90/3/17 ] [ 5:1 عصر ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 63
بازدید دیروز: 30
کل بازدیدها: 58908