سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قرآن بیان جاودان

 تشکل طرفداران انقلاب 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد، بحرین بعد از لغو حالت فوق العاده به پادگان نظامی عربستان و اردن تبدیل شده است به‏گونه‌ای که ما شاهد استقرار امنیتی و نظامی گسترده در سراسر بحرین از جمله در شهر "منامه " پایتخت این کشور هستیم.

تشکل طرفداران انقلاب 14 فوریه بحرین در آخرین بیانیه خود که یک نسخه آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفت، اعلام کرد: عربستان سعودی با اعزام نیروهای تقویتی؛ اشغالگری خود در بحرین را شدت بخشیده است به گونه‌ای که به اعتقاد ناظران و مردم بحرین، شمار این نیروها از 10 هزار نفر همراه با تجهیزات زرهی و تانکهای آنها فراتر می‌رود.

*بحرین به پادگان نظامی عربستان و اردن تبدیل شده است

این بیانیه افزود: بحرین بعد از لغو حالت فوق العاده به پادگان نظامی عربستان و اردن تبدیل شده است به گونه‌ای که امروز و همزمان با انتشار این بیانیه ما شاهد استقرار امنیتی و نظامی گسترده و زیادی در سراسر بحرین از حمله در شهر "منامه " پایتخت این کشور هستیم.

*تضمین جریان نفت ارزان‎قیمت سعودی به آمریکا

تشکل طرفداران 14 فوریه در بیانیه خود آورده است: تقویت نیروهای اشغالگر نظامی و امنیتی عربستان سعودی بعد از چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است و هدف از باقی ماندن اشغالگران سعودی و نیروهای موسوم به "سپر جزیره " و افزایش سرکوبگری و تروریسم آل سعود و آل خلیفه، خاموش کردن و ریشه‎کنی انقلاب مردمی جوانان دلاور و انقلابی است تا از این طریق ادامه حضور نظامی و امنیتی پایگاههای آمریکا در بحرین به منظور تضمین جریان نفت ارزان سعودی به آمریکا تضمین شود؛ آمریکایی که همچنان خون ملت‌ها و ثروت‌های آنها را می‌مکند و به رژیم‌های دیکتاتور قبیله‌ای و عشیره‌ای در منطقه کمک می‌کند.

* راهپیمایی‌های مسالمت‎آمیز تا اخراج آخرین نظامی اشغالگر ادامه خواهد یافت

این بیانیه درعین حال تاکید کرد: با وجود تقویت نیروهای نظامی و تروریسم و سرکوبگری نظامی مداوم در بحرین، تظاهرات مردمی همچنان تا امروز ادامه دارد به گونه‌ای که در همه روستاهای بحرین، مردم برای بیان مخالفت خود با حضور نظامی و امنیتی نیروهای اشغالگر و متجاوز به خیابانها آمدند و این راهپیمایی‌های مسالمت آمیز و مقاومت ملی و مردمی تا اخراج آخرین نظامی اشغالگر و متجاوز در بحرین و سرنگون کردن رژیم آل خلیفه ادامه خواهد یافت. 
تشکل طرفداران انقلاب 14 فوریه همچنین به استقرار افسران اردنی در مراکز پلیس بحرین اشاره کرده است به گونه‌ای که در هر مرکز پلیس هشت افسر اردنی استقرار یافته‌اند.

*سونامی انقلاب آل‌خلیفه را به زباله‌دان تاریخ خواهد فرستاد

این بیانیه تاکید کرده اسـت: بعد از تحولات سیاسی یمن و فرار "علی عبدالله صالح " حاکم این کشور، سعودی‌ها درباره فروپاشی حکومت بحرین دچار نگرانی زیادی شده و نیروهای نظامی تقویتی زیادی را به بحرین برای مقابله با جنبش انقلابی مردم و سونامی انقلاب این کشور اعزام کرده اند؛ سونامی‎ای که آل خلیفه را به زباله‎دان تاریخ خواهد فرستاد. 
این بیانیه به تظاهرات جوانان انقلاب بحرین در منطقه "السنابس " و جزیره "ستره " با وجود حضور گسترده نیروهای اشغالگر سعودی و آل خلیفه و مزدوران آنها و درگیری آنها با تظاهرات کنندگان اشاره کرد و افزود: مردم و جوانان انقلاب بدون توجه به حضور این بزدلان و مزدوران، تظاهرات برگزار کردند و شعار امروز آنها این است که خواهان سرنگونی شیخ "حمد بن عیسی آل خلیفه " شاه بحرین و "سرنگونی رژیم " او هستند.

*ملت از رژیم آل‌خلیفه خسته شده است

براساس این بیانیه، تظاهرات کنندگان همچنین در رد طرح پیشنهادی رژیم آل خلیفه برای گفت‌وگو با مخالفان شعار "گفت‎وگوی‌ شما دروغی بیش نیست " و "ملت از شما خسته شده است " و "خواهان خروج نیروهای اشغالگر سعودی از بحرین هستیم "، سر دادند.

* طرح آل‌خلیفه برای مصرف داخلی است

این بیانیه با تاکید بر اقدام جوانان انقلاب بحرین و آزادگان و زنان انقلابی این کشور در به شکست کشاندن طرح گفت‌وگوی باطل آل خلیفه از طریق برگزاری تظاهرات برای پنجمین روز متوالی تصریح کرد: طرح این گفت‌وگوی باطل صرفاً برای مصرف داخلی و خارجی ارایه شده است.

*مردم خواهان سرنگونی رژیم هستند نه اصلاحات سیاسی سطحی

وی با اشاره به نظرسنجی تشکل جوانان انقلاب 14 فوریه از مردم معترض در صحنه تاکید کردند: براساس نتایج این نظرسنجی، اکثر پرسش شوندگان اصلاحات سیاسی نمی‌خواهند بلکه خواهان سرنگونی رژیم هستند و می‌گویند که طرح گفت‌وگوی پیشنهادی دستگاه حاکمه دروغ اندر دروغ است و مردم از این دعوت‌های دروغ و باطل برای گفت‌وگو خسته شده اند و حتی کودکان نیز در این نظرسنجی تاکید کرده اند که خواهان سرنگونی شیخ حمد هستند و شعار مردم خواهان سرنگونی رژیم هستند؛ سرمی‌دهند. 
این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد؛ مردم بحرین این بار و بعد از انتفاضه‌های بزرگ جهان عرب و در نتیجه بیداری اسلامی امکان ندارد که خواهان اصلاحاتی سطحی همراه با باقی ماندن تحت رژیم آل خلیفه باشند و زمان آن فرا رسیده است که دیکتاتوریهای قبیله‌ای بروند.

* انقلاب تا تحقق پیروزی ادامه می‌یابد

تشکل طرفداران انقلاب 14 فوریه تاکید کرده است: ما پایدار و ثابت‎قدم نسبت به انقلاب تا پیروزی ادامه می‌دهیم و مردم بحرین به سرنگونی رژیم آل خلیفه بعد از فرار عبدالله صالح دیکتاتور یمن به عربستان بسیار خوشبین هستند.


[ سه شنبه 90/3/17 ] [ 5:0 عصر ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 14
کل بازدیدها: 58964