سفارش تبلیغ
صبا ویژن


[ شنبه 89/4/26 ] [ 10:59 عصر ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.

قرآن بیان جاودان


مهاجم جدید تیم فوتبال ساهان گفت: قهرمانی مجدد در لیگ ایران حداقل انتظار از سپاهان است که این انتظار حکایت از شخصیت بزرگ این تیم دارد.


 

 رضا عنایتی در مورد حضورش در تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: بعد از مذاکرات و انجام توافقات داخلی امروز رسما به تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیوستم تا در این تیم پر افتخار ایرانی فوتبالم را ادامه دهم.
 عنایتی افزود : انگیزه های بسیار بالایی دارم تا بار دیگر خود را به عنوان یک بازیکن تاثیر گذار در لیگ ایران نشان دهم و برخی از خاطرات ناخوشایند سال گذشته را به فراموشی بسپارم. امیدوارم آن قدر تاثیر گذار باشم تا هواداران متعصب سپاهانی خاطره ای خوش از حضورم در تیم محبوبشان داشته باشند. 
 مهاجم سپاهان با اشاره به شخصیت این تیم در ایران عنوان کرد: قهرمانی مجدد در لیگ ایران حداقل انتظار از سپاهان است که این انتظار حکایت از شخصیت بزرگ این تیم دارد. هواداران اصفهانی این فصل در کنار قهرمانی مجدد ایران از سپاهان می‌خواهند در لیگ قهرمانان نیز طلوع موفق و دوباره‌ای را در رسیدن به مراحل نهایی داشته باشد. 
 عنایتی ادامه داد: با بازیکنان شایسته‌ای که در این تیم هستند و با مدیریت با تدبیر و کادر فنی بادرایتی که سپاهان در اختیار دارد، می‌تواند تا آرزوی ایرانی ها در فتح لیگ قهرمانان را محقق کند. 
 وی در پایان گفت: از امیر قلعه نویی و مدیران سپاهان بابت اعتماد و اطمینانشان به من تشکر می‌کنم و با همه تلاش و پشتکار بهترین پاسخ را به این اعتماد می‌دهم.

 

 

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 58
بازدید دیروز: 30
کل بازدیدها: 58903