سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قرآن بیان جاودان


رییس باشگاه بارسلونا می گوید تلاش این باشگاه برای امضای قرارداد با آرسنال درمورد انتقال "سسک فابره گاس" بی نتیجه ماند و احتمالا برای به خدمت گرفتن این هافبک باید تا سال آینده منتظر باشیم.


 

 "ساندرو روسل"رییس باشگاه بارسلونا گفت :" آرسنال از بارسا به شدت احساس رنجش می کند. آنان نمی خواهند به پیشنهادها یا درخواست فروش پاسخ دهند و این بازیکن را در بازار فروش قرار نداده اند." 
 روسل که اول ژوئیه جانشین " خوآن لاپورتا " رییس قبلی بارسلونا شد همچنان اطمینان دارد که فابره گاس روزی به این باشگاه اسپانیایی باز خواهد گشت . 
 روسل گفت : " وی خواهد آمد ، حالا نه، سال دیگر خواهد آمد . " 
 وی افزود :" خواهیم دید. یک چیز مسلم است و آن اینکه ما برای امضای قرار داد با وی از روی شیفتگی عمل نخواهیم کرد. هیچ سهامداری حاضر نخواهد شد برای وی 60 یا 70 میلیون یورو بپردازد . ما به تلاش همه جانیه برای به خدمت گرفتن وی دست نخواهیم زد. ما تنها در حد ارزش این بازیکن در بازار نقل و انتقالات پول خواهیم پرداخت . " 
 آرسنال در ماه ژوئن پیشنهاد 35 میلیون یورویی قهرمان فوتبال اسپانیا را برای فابره گاس که در آکادمی فوتبال جوانان بارسلونا پرورش یافت و سپس در سال 2003 در شانزده سالگی به تیم انگلیسی پیوست را رد کرده بود. 
 گمان می رود قیمت کاپیتان آرسنال پس از عملکرد خوب وی در جام جهانی و کمک به اسپانیا برای کسب قهرمانی این مسابقات در یکشنبه گذشته افزایش یافته باشد . وی تا سال 2015 با آرسنال قرار داد دارد. 


[ شنبه 89/4/26 ] [ 10:55 عصر ] [ محسن حیدری ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 30
کل بازدیدها: 58875